Jag drömmer aldrig längre, varför?
Inatt drömde jag om emma och en blond malin berghagen
Nei, jeg tenkte nå mest på at du skulle gjøre penger på en full alien
Men utover det, er du jo trivelig!
Egentlig synes jeg at mange er veldig trivelige her.. Er vant med et mye større debattforum, men der har det vært rassia nettopp; det har vært så mye ukvemsord, kjefting, gneldring, mobbing og outing at det har vært helt forferdelig. Men nå har mod der skjerpa inn kraftig. Så får vi se hvor lenge det hjelper. Kan ha noe med at det ikke er et dedikert forum, og at det er veldig stort.
Nei, kentforumet er nok best!![]()
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
Idag blev mitt hår ett bra par nyanser mörkare när jag stod inne i ett gammalt förråd i ett gammalt hus och skulle skruva gipsskivor i taket. Tydligen verkade innertaket vara fullt av massa grus (säkert från början av 1900-talet dessutom) som rasade rätt ner i skallen på mig. För er som är intresserade...
Hej forum. Jag kom att tänka på en sak som ni som är lite äldre kanske kan svara på. När datorerna kom, visste vanligt folk då egentligen vad man skulle använda dem till? Tycker det borde ha blivit lite såhär "Internet, vad är det och vad ska man med det till?"
Det fanns ju inte så mycket liknande innan liksom. Började fundera på det när jag och min pappa pratade om hur snabbt den tekniska utvecklingen har gått framåt.
När min farfar föddes hade folk inte ens radio liksom.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Du drømmer 5-6 ganger hver natt. Men du våker ikke rett fra drømmestadiene i søvnen din nå. Derfor har du ikke sjans på å huske hva du drømmer om. Drømmesøvnen (som kalles REM-søvn på fagspråket) er viktig; uten den vil du aldri klare å holde deg våken og konsentrert en hel dag.
I REM-søvnen gjennomgår du dagens gjøremål og prøvelser, og mareritt er med på å forberede deg til kriser og overraskelser, slik at du kan overleve plutselige forandringer.
REM-søvn kalles så fordi øynene beveger seg synlig mens du sover (Rapid Eye Movement), og du kan se også på folk (og dyr) som drømmer at hender og føtter beveger seg, men ikke hele armer og bein. Dette er fordi hjernen har koblet ut mesteparten av det motoriske systemet, slik at det ikke er kontakt mellom hjernen (som faktisk gir beskjed om at du skal bevege deg, selv i drømme) og musklene. En feil på dette systemet vil føre til søvngjengeri, mens den motsatte feilen kan gi plutselige paralyser av kroppen i våken tilstand, litt skummelt, fordi om en står, faller man nødvendigvis ned uten å kunne ta imot fallet... En mellomting er når du halvsover og drømmer, men våkner underveis og oppdager at du ikke kan bevege deg! Det er ubehagelig, men helt ufarlig.
Sånn. Det var dagens forelesning i psykofysiologi!
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
älskar drömmar har jag drömt nått bra kan jag leva på det i 2-3 dagar och tänka att det har hänt och att det är sant mmmmm
jag minns typ bara en av mina drömmar, har drömt den massor av gånger nu haha börjar bli tråkigt...alltid samma sak
Då är jag en extrem morgonmänniska. Alternativt bara morgonpigg.
Jag somnar i regel sent, men är uppe tidigt ändå. 5-6 h sömn / natt.
Hoppas dock på bättre i natt, men grannen ovanför har en vild fest.
Därav att jag är lite skeptisk. Jag borde annars behöva ca 7 h i natt.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...