Nu ska jag gå ner och lägga mig min pojkväns källare, fastän jag är skiträdd för att han har skrämt mig hela kvällen typ
Aaja, godnatt!
Nu ska jag gå ner och lägga mig min pojkväns källare, fastän jag är skiträdd för att han har skrämt mig hela kvällen typ
Aaja, godnatt!
Tydeligvis ingen som hadde savna meg
Jaja. Kan ikke være poppis hele tiden. Men er det virkelig ingen som er på??
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
http://www.youtube.com/watch?v=CnBMH...eature=related
joakims gamla kärlek minsann! (inte amy...)
When you can live forever, what do you live for?
hej maj .
Ja, og nei.
Det er offentlig fridag, men tsjekkere flest er lite stolte over sovjettiden og kommunismen, så 1. mai feires med "heksebrenning" natt til første mai, og så feires "kjærlighetens dag" den første mai, men det er ingen offentlige markeringer. Nå har jeg nødvendigvis ikke opplevd fenomenet selv, men det er i alle fall det de andre studentene sier, så jeg får tro dem.
Tsjekkerene har forresten en del rare markeringer, blant annet 2. påskedag hvor alle menn går rundt med pisker og pisker alle damer for å "holde dem unge og vakre, lengre!"...
8. mai (frigjøringsdagen) er offisiell høytidsdag både i norge og i tsjekkia, og det er en særdeles stor dag i tsjekkia. Da er det virkelig stor feiring.
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
var kan man hitta den finska intervjun nånstans? var det på tv eller nätet den visades?
åh småstjärnorna <3
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
hittade den.
eller nej det gjorde jag inte. haha. fanns inte där. nån som vet?
åh. navy cis på trean. det är så jävla bra. dinozzo är så jävla skön när han mobbar mcgeek och ziva hela tiden![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"