"Sista låten: Drömmarna av Jocke Berg" sa de på P1 nyss efter en låt med Freddie Wadling.
Visst skrev Jocke lite låtar åt honom för nåt år sen? Det borde man kolla upp närmare ju.
"Sista låten: Drömmarna av Jocke Berg" sa de på P1 nyss efter en låt med Freddie Wadling.
Visst skrev Jocke lite låtar åt honom för nåt år sen? Det borde man kolla upp närmare ju.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
nu får kevlarsjälen fan ta och pallra sig hit. snart orkar jag inte vänta längre på att ta steget över...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Fyfan vad tråkigt det är att plugga,
motivationen är ju inte direkt på topp med tanke på att jag har 15 skoldagar kvar....
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
bra att carin glömmer bort att jocke är med i kent eller aa han är ju ingen vidare viktig medlem så det är väl inte så illa egentligen
nu är jag arg på alla som inte gillar navid modiri hallå navid modiri och gudarna är ett av mina favoritband var har folk för konstig smak? :@ "åh han sög i filmkrönika" jaha oook................
lund är trevligt. fast börjar du först nästa höst gör jag troligtvis ex-jobb då och sen försvinner jag. men du kan alltid hänga med helena
och för övrigt så är i-programmet ett av de program där det är någorlunda balans mellan killar och tjejer. annars är det ganska mansdominerat. och appropå i-programmet så är det ganska mycket stekare och liknande bland killarna. lite ekonomicentrum delight typ
Pizzan är i ugnen, MUMS<3
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Ååååååååååååh, jag har fått MAT!
all the people I see have clouds in their eyes
me I am alone
having a little party on my own
http://forumet.kent.nu/showpost.php?p=806993&postcount=7338