Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 54

Ämne: Socialstyrelsen/13-års gräns

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Jag har öronproppar på konserter med band jag inte brukar lyssna på så mycket, skulle aldrig kunna ha det på kent, man känner om man behöver, eller ja man behöver alltid, men te.x på anna ternheim på peade and love i år, var ljudet så otroligt dåligt att alla hade öronproppar, på anna på hultsfred hade inga ... likosm jaaa , jag kommer få tinnitus, och har redan lite men . : S mm

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av 13_Maj_tjejen Visa inlägg
    Jag har aldrig öronproppar på konsert, jag tycker dom känns obekväma och då pratar jag om dom där billiga gula iofs, de är de enda jag provat.
    Jag står hellre ut med det där höga ljudet.
    jag står också ut med det höga ljudet men aldrig att jag skulle vilja dras med tinutus resten av mitt liv för det. köp riktiga på apoteket för 32:- dom släpper in mycket mer ljud än dom där gula engångs...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Detärbarasakermanser Visa inlägg
    Jag har öronproppar på konserter med band jag inte brukar lyssna på så mycket, skulle aldrig kunna ha det på kent, man känner om man behöver, eller ja man behöver alltid, men te.x på anna ternheim på peade and love i år, var ljudet så otroligt dåligt att alla hade öronproppar, på anna på hultsfred hade inga ... likosm jaaa , jag kommer få tinnitus, och har redan lite men . : S mm
    nä jag har inte heller öronproppar när jag ser anna ternheim oftast, det låter inte så mycket om henne om man säger så :b

Erfaren medlem 13_Maj_tjejens avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    jag står också ut med det höga ljudet men aldrig att jag skulle vilja dras med tinutus resten av mitt liv för det. köp riktiga på apoteket för 32:- dom släpper in mycket mer ljud än dom där gula engångs...
    Ska kolla på apoteket 32 kr är ju ej så dyrt.
    "Getting old is not for sissies."

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Herregud. Människor. Använd öronproppar! Hade jag inte haft öronproppar på alla mina konserter så hade jag haft tinnitus för länge sen. Det kanske inte är "coolt" med öronproppar men det är bra mycket coolare än att ha tinnitus iaf. Köp ett par riktiga öronproppar på apoteket och skit i dom gula skumgummigrejerna.

Angående åldersgränsen. Visst kan det ha mycket med hörseln att göra också men hur bra tror ni att småflickor/-pojkar på elva-tolv år mår om dom hamnar längst fram? Tycker åldersgränsen är skitbra.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

öronproppar på kent går bort, noway att jag hör kent genom någonting, nej men då kan man knappt sjunga med och det känns som om man inte hör någonting.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

musiken låter oftast bättre om man har öronproppar, dom är anpasade att ta bort dåligt ljud och jag antar att musiken också är spelad för att folk ska ha någon form av skydd

Reg.datum
    Nov 2002

Standard

öronproppar på kent går bort, noway att jag hör kent genom någonting, nej men då kan man knappt sjunga med och det känns som om man inte hör någonting.
    Har du ens testat?
    Har man ett par riktiga öronproppar så släpper dom genom allt "bra" ljud och låter "bruset" vara utanför. Lovar att man hör bättre med öronproppar. Plus att man slipper ha ett tjut i öronen ett bra tag efter konserten.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    Har du ens testat?
    Har man ett par riktiga öronproppar så släpper dom genom allt "bra" ljud och låter "bruset" vara utanför. Lovar att man hör bättre med öronproppar. Plus att man slipper ha ett tjut i öronen ett bra tag efter konserten.
    japp klart jag har annars skulel ajg inte uttala mig, hade öronproppar nån låt på hultsfred förra året, fast det blir iof annorlunda innomhus, ska inte vara insnöad så kommer ha med mig bra öronproppar så får jag se hur det känns med dom (:

Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    musiken låter oftast bättre om man har öronproppar, dom är anpasade att ta bort dåligt ljud och jag antar att musiken också är spelad för att folk ska ha någon form av skydd
    Precis det jag menade också.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär

Reg.datum
    Nov 2002

Standard

japp klart jag har annars skulel ajg inte uttala mig, hade öronproppar nån låt på hultsfred förra året, fast det blir iof annorlunda innomhus, ska inte vara insnöad så kommer ha med mig bra öronproppar så får jag se hur det känns med dom (:
    Bra. Man ska vara rädd om hörseln. Testa att ha öronproppar på från början och ta ur dom under konserten istället för att testa på nån låt mitt i konserten. Då är ju öronen redan lite förstörda.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    Bra. Man ska vara rädd om hörseln. Testa att ha öronproppar på från början och ta ur dom under konserten istället för att testa på nån låt mitt i konserten. Då är ju öronen redan lite förstörda.
    Mjo hade tänkt det,

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

sen kan man ju ta ut öronpropparna på låtar som t.ex järnspöken... speciellt om man har såna öronproppar som man köper på apoteket som man kan använda om och om igen som är jättelätta att ta ut och sätta tillbaka

Nybörjare
    Reg.datum
    Oct 2006

Standard

Socialstyrelsen består av mobboffer som får sin revansch i livet genom att hitta på tramsiga regler. Rekommendationer räcker inte - för att dessa misslyckade personer ska få känna sig mäktiga krävs ett förbud som hela Sverige måste rätta sig efter.

Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Robert_W Visa inlägg
    Socialstyrelsen består av mobboffer som får sin revansch i livet genom att hitta på tramsiga regler. Rekommendationer räcker inte - för att dessa misslyckade personer ska få känna sig mäktiga krävs ett förbud som hela Sverige måste rätta sig efter.
    tyvärr så verkar det vara lite sådär. ditt användarnamn får mig att tänka på att en av mina kompisar är på robert wells (stavning?) ikväll
    öhm.. off topic men struntsamma.

Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •