Resultat 1 till 11 av 11

Ämne: Vy från ett luftslott (Punks Jump Up Remix)

  1. #1
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard Vy från ett luftslott (Punks Jump Up Remix)

    Jaahas, neljäs single tulossa kisan kera Mitäs mieltä tästä?

    Vähän yllärihän tuo sinkku on. En kyllä uskonut neljättä singleä enää tulisi. Mutta hyvä näin, kyllä tämä kelpaa.
    Tuo videokisa se vasta ylläri olikin, en oikein tiiä miten siihen suhtautuis. Kiva idea, mutta vaatii multa vähän sulattelua. Mielenkiinnolla silti odottelen kilvan satoa.
    P.s Jocken lasit tossa youtube-pätkässä on aika kuulit .
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

  2. #2
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Oli kyllä mulla ainakin semmonen fiilis että neljäs sieltä tulee.
    Remix on musta mahtava, ehkä parhain näistä TTS-remixeistä, mutta saattaa johtua siitä että Vy från ett luftslott on vaan niin paras biisi.
    Huvittaisi kovasti osallistua tuohon videokisaan, mulla on jo yksi idea muhimassa, ei kun tuumasta toimeen.

  3. #3
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Oli kyllä mulla ainakin semmonen fiilis että neljäs sieltä tulee.
    Remix on musta mahtava, ehkä parhain näistä TTS-remixeistä, mutta saattaa johtua siitä että Vy från ett luftslott on vaan niin paras biisi.
    Huvittaisi kovasti osallistua tuohon videokisaan, mulla on jo yksi idea muhimassa, ei kun tuumasta toimeen.
    Onnea kisaan!

    Pirhana, en saanu tuota remixiä soimaan koneella. Pitääpäs ootella sisko kotiin, ehkäpäs se jelppii hiukan, vaikka se on korviaan myöten täynnä Kentiä, kiitos minun. Mä olen varmasti maailman onnettomien ihminen kaikkien tekniikkaan viittaavien juttujen kanssa.

    Mtv3:n viihdeuutisissa oli muuten juttu uudesta sinkusta ja kisasta:
    http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiik...ml/661975?kent
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

  4. #4
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2006
    Ort
    I landet lagom är bäst
    Inlägg
    5 906

    Standard

    yksi kaksi kolmi

  5. #5
    Nybörjare Jennas avatar
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    Göteborg, Sverige.
    Inlägg
    53

    Standard

    Yhdyn Kentinan kommenttiin siitä, että tää kyllä selkeesti paras remix tähän mennessä! Tekee mieli kuunnella monta kertaa uudestaan, jee. Kunnon jamitusremix. Olennainen osa Lufslottia on säilytetty.

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Mä rakastan tätä biisiä!! Ja remix on tosi iloinen, täydellinen kesäbiisi! Nyt vaan kylmä siideri tai olunen käteen ja tanssahtelemaan ympäriinsä. Tästä tulee tosi hyvälle tuulelle

    Sen sijaan mua oikeesti vituttaa tollanen spämmääminen. Prkl. Jos on asiaa, tervetuloa, mutta joku roti! (Kyllä, vedin herneet nenään nyt, mutta ne on kyllä ihan vaan pikkuset herneet.)

    Citat Ursprungligen postat av Kevlarsjälen_ Visa inlägg
    yksi kaksi kolmi


  7. #7
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kevlarsjälen_ Visa inlägg
    yksi kaksi kolmi
    *kolme
    om du ska skriva här så lär dig lite mer finska först.

  8. #8
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Mä rakastan tätä biisiä!! Ja remix on tosi iloinen, täydellinen kesäbiisi! Nyt vaan kylmä siideri tai olunen käteen ja tanssahtelemaan ympäriinsä. Tästä tulee tosi hyvälle tuulelle

    Sen sijaan mua oikeesti vituttaa tollanen spämmääminen. Prkl. Jos on asiaa, tervetuloa, mutta joku roti! (Kyllä, vedin herneet nenään nyt, mutta ne on kyllä ihan vaan pikkuset herneet.)
    Täällä toinen jota tollanen spämmääminen ärsyttää! Ruotsia osaaville on täällä tyyliin 987626 topikkia joissa voi vapaasti aukoa päätään, mutta tää on suomisessiot ja täällä käytetään pääasiallisesti suomea!!!

    Vy Från Ett Luftslott (Punks Jump Up Remix) on nimenomaan kiva kesäbiisi, tai ehkä sitä tulee nyt tulevana juhannuksena kuunneltua aika lailla
    Livet är mänskans bästa tid

  9. #9
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Hiphei! Sainpas remixin soimaan ja vielä ihan itse.
    Nyt juuri soi taustalla, ihanan iloinen ja nostaa mielialaa korkeammalle. Ei kuitenkaan liian erilainen kuin alkuperäinen. Tykkään.
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    Täällä toinen jota tollanen spämmääminen ärsyttää! Ruotsia osaaville on täällä tyyliin 987626 topikkia joissa voi vapaasti aukoa päätään, mutta tää on suomisessiot ja täällä käytetään pääasiallisesti suomea!!!
    Kaipa täällä saa mitä tahansa kieltä käyttää, kunhan vaan on asiaa, eiks nii? Mua vaan ärsyttää ylipäätään kaikki turha, tilaa vievä roska internetissä, esim. kaikki ne tyhmät ketjukirjeet, jotka kiertää sähköpostissa. Ja kaikki tyhmääkin tyhmemmät tekstiviestit No joo, pitäis varmaankin alkaa napsimaan jotain pillereitä, että vähän edes relais..

    Saataispa vielä aurinkoisia ja lämpimiä kesäpäiviä että vois fiilistellä uutta sinkkua (niin täällä etelässä ainakin sataa..)! Meinaako muuten joku muukin osallistua kilpailuun, vai jääkö Kentina ainoaksi Suomen edustajaksi?


  11. #11

    Standard

    Oijoi, ihanaa, olin jo onneni kukkuloilla ja vuoripoluilla kun sain vihdoin nettiyhteyden toimimaan, ja sitten tämä ^___^! Hurraa! Olisi ihanaa osallistua, mutta sekä tekniikkaa että luovuutta puuttuu tällä hetkellä Onnea Kentinalle videon tekoon!


    (huutomerkki on näköjään lempilopetusmerkkini tätä nykyä.)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •