"Vägen dit har inte alltid varit spikrak. En gång, innan Kent, skickade du in ett bidrag till schlagerfestivalen.
- Hehe, ja, men det var väldigt länge sen.
Ni testade att göra en låt med rap på.
- Det var också väldigt länge sen."
HAHAHAHAHA xD
Oasis intervjun han pratar om är nog en utav dom bästa intervjuer jag nånsin sett.
RocknRoll =)
Så när kommer nästa skiva?
- Vi har tänkt att sätta igång ganska direkt efter den här juliturnén faktiskt. Vi har pratat om att jag och Martin, kanske hela bandet, ska åka iväg någonstans och göra grunderna till nytt material.
Och där bekräftades OMD-influensen i Columbus också. Verkar som jag får bita i det sura äpplet där..![]()
"Namn: Herbert Joakim Berg"
Haha, ser framför mig hur Jocke säger; "Och så glöm nu inte Herbert, det ska vara Herbert Joakim."
![]()
Senast redigerat av meneca den 2008-06-28 klockan 11:29.
[quote=crapper;323210]"Vägen dit har inte alltid varit spikrak. En gång, innan Kent, skickade du in ett bidrag till schlagerfestivalen.
- Hehe, ja, men det var väldigt länge sen.
Ni testade att göra en låt med rap på.
- Det var också väldigt länge sen."
hahaha, fan va pinit!!
men störtkul!!
lite förvånad över sclagergrejset dock, är inte kent extremt MOT sclager och så visar det sig att han har skickat in ett bidrag till den festivalen?
undra vad tanken bakom det var??
Kent är väl inte extremt mot, dom har väl bara sagt att det inte är deras grej. Dom var väl bara inte lika säkra på sina sak för x antal år sen.
inget.
schlagerfestivalen kanske var en annan grej förr än vad det är idag också!
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
jocke är verkligen sjukt snygg. sjukt.
bra intervju också.