Fast att göra grunderna betyder ju inte gå in i studion. Grunderna till TTS las väl på ett hotellrum i Paris?
Det kan ju dröja ett tag till Album 8 väl kommer.
Fast att göra grunderna betyder ju inte gå in i studion. Grunderna till TTS las väl på ett hotellrum i Paris?
Det kan ju dröja ett tag till Album 8 väl kommer.
Men va fan! Jag köper Aftonbladet för att få en DVD, och sen står det omn kent i EXPRESSEN!
Edit: För övrigt en väldigt spännande kavaj herr Berg har på sig på bilden.
Edit2: Hallå, jag gick ju och funderade på det här igår! Jag sa till mig själv: Senaste skivan kom 2007. Med lite tur följer dom mönstret. Men då måste dom börja snart. Jag säger det, jag är synsk. Garanterat.
Senast redigerat av Nihilisten den 2008-06-26 klockan 15:42.
Är du lika ensam som jag?
Hela artikeln![]()
http://xn--pstan-mra.nu/konsert/kent...storst-1.32702
Det låter bra kent!
keep up the good work, som man säger.
fffffffshön vad gött. det är spciellt bra att det inte är något som dom bara verkar säga utan att jocke själv har bekräftat attdet äär så.. typ.. ffffshön. riksgött ju..
meningslösa, menigslöösa
åhh kommer hem efter en skitseg dag på jobbet med dundrande huvudvärk och får läsa det här, åhh det är för jävla bra även om det kommer dröja aslänge tills albumet kommer men ändå nu har man ju nått att gå och se framemot och jag kan leva på sånt här lääääänge<3
jag hade tippat på ett uppehåll i nått år. men d här är bara för bra:d
Rätta takter.
Lägereldsskivan som Jocke nämnde i Caféintervjun vore mysigt i nästa års höstmörker.
Förlåt att jag gjorde en ny tråd om detta, hade missat denna!
Hoppas de återgår till Du och jag döden-stilen.Eller en hel skiva med liknande sound som Vy från ett luftslott. Mumma.
Vad tror ni; fortsätter de i det elektroniska spåret, eller gör de en Sigur/Radiohead och vänder helt om?
omg jag dör nu är jag glad![]()
anna
blogg
Det stog iof i intervjun i aftonbladet att jocke var trött på turnerandet och att dom ville ta en paus, och förmodligen vara tillbaks i studion efter jul.. men jag tänker i alla fall hoppas på att dom går in i studion så fort som möjligt och fortsätter med det elektroniska ljudet![]()
Rubriken för intervjun i aftonbladet var "Nu får det fan räcka".. :/