En polare till mig håller på med en TV-dokumentär om Winnerbäck. Det kan komma att bli riktigt intressant, hoppas att det blir ett dvd-släpp av det när TV har visat den. Bl.a. ska polaren iväg och filma en konsert och göra lite intervjuer om någon helg eller sådär. Detta var inget jag hade någon som helst aning om, men jag träffade hans mamma på stan idag. Alltså min polares mamma, inte Winnerbäcks.![]()
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Allt jag vet är att han fick det i uppdrag från ett produktionsbolag (eller vad det nu heter) och att dokumentären / filmen ska visas i någon TV-kanal. Gissningsvis SVT eller TV4, men det vet jag inte säkert. Han / de verkar ju filma nu, så ska vi våga gissa på i höst (senast i vinter) om det ska klippas o.s.v. Jag vet att polaren jobbar parallellt med andra filmprojekt också, men detta lär säkert gå före dem om det är TV-rättigheter med i leken.
Det kmr typ finnas en fålla med plats för 800 pers längst fram, o de som kmr först (inkl de som åker turnébussen) får då ett band så de kan gå in och ut ur fållan och besöka de andra evenemangen (Miss Li, mat o dryck osv). Så står det typ på hemsidan iaf (har jag för mig), dock har jag inte varit på någon konsert ännu så jag vet inte hur det funkar i praktiken.
Du frågar mig vad kärlek är
men jag vet inget om det där
Bara sånt som man kan mäta
kan jag förstå
jag kom en halvtimme innan i varberg och det var kankse 100 pers framför mej. men långt ifrån alla ville ju vara där längst fram, det var nästan lite tomt, så sen släppte dom in folk utan band med. typ.
fy shön vad jag är pepp nu.
men asså. merchen. ( http://www.merchandise-shop.se/index...winnerback.asp ). på den första t-shirten där. där står det ju typ att den inte komer finns att köpa på turnén,, betyder det att ma nitne kan köpa den på någon konsert?
meningslösa, menigslöösa
Haha, wunderbaumen! Doftar den Lasse då eller? :P
Jag ska nog köpa en TS Chock, den var jäkligt frän![]()
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Jag som har alla Winnerbäcks skivor och en hel del ep's och singlar,
har fortfarande varken köpt eller ens hört singeln Strimmor. Bakläxa!
Någon som vet om man får ha med sig kompaktkamera in på zinken? Eller råder det totalt fotoförbud?
Såg just på winnerback.se att all fotografering är tillåten![]()
Senast redigerat av domino den 2008-07-29 klockan 22:20.