Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Överallt och helatiden:
[)]
http://smaaordlinn.blogspot.com/
En kvinne trenger en mann like mye som en fisk trenger en sykkel
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Cardigans-Peter är ju vansinnigt snygg. Att jag inte kommit på att lägga upp en bild på honom förut...
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Jo, förstår vad du menar, fast jag tycker att just han ser ut som en fotomodell för typ Dior eller nåt, haha. Har ett typiskt "skolans snygging"-utseende.
Edit:
Jag kan verkligen se hur det står DIOR HOMME nere i högra hörnet om han hade haft en lite mer snobbig och sugande min på bilden, haha.
Senast redigerat av meneca den 2008-09-18 klockan 23:31.
åh ja peter är snygg, stod bara och tittade på honom när jag såg the cardigans förut hahah
Kan inte någon lägga upp en bild på en jättesnygg kille?
Så att man glömmer allt som har med den där förbannade boxen att göra.
ha ha, det är inte svårt att gissa vilken tråd man ska återfinna Embelie i ...![]()
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\