nej jag har inte sett nån av era flickvänner och jag är inte särskilt intresserad heller
ni förstår vad jag menar, om inte så är det ingen idé att förklara, synd för er att ni inte förstår er på människors yttre bättre liksom
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
nej men dom flesta här tycks ha någon slags brist på egenskapen att se allas människors egna lilla skönhet, speciellt i den här tråden där det knappast postas bilder på typiska fula tjejer.
att kalla någon av tjejerna här ful känns ganska korkat och jag undrar vad ni tänker när ni ser människor på stan isåfall
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
jo alla människor har det, jag vet för jag kan se det i nästan varje människa
och det säger jag inte för att jag tror att jag är en god människa om jag tvingar mig själv att tänka så utan för att det kommer naturligt
det är inte som att jag går runt och tycker att alla är otroligt vackra
men att kunna se något fint i dom flesta människor som man har en bra eller neutral uppfattning om är knappast långt ifrån verkligheten
och det gäller alla människor från barn till rynkiga pensionärer
Fanny Ardant
![]()
Besegra inte
Slå inte tillbaka
Ge inte upp
Meeeeeeeen va proxykränkta ni ska bli. Släpp lös lite!
Senast redigerat av Automatvapen den 2009-03-10 klockan 11:02.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/