Sidan 85 av 158 FörstaFörsta ... 35757677787980818283848586878889909192939495135 ... SistaSista
Resultat 1 261 till 1 275 av 2365

Ämne: Bilder på snygga tjejer!

Erfaren medlem rose_noires avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oktjabrj Visa inlägg
    Ett skönhetsideal!
    Kom till Litauen då! Där vandrar sådana ideal på gatorna!
    Besegra inte
    Slå inte tillbaka
    Ge inte upp

Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    alltså alla är så överdrivna och kallar tjejerna fula, det är inte direkt som att någon tycker det och det är knappast som att nån skulle få ihop det med nån snyggare, för att vara lite realistisk.
    Hej, du jag råkar ha världens snyggaste tjej som flickvän, så back off liksom.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

nej jag har inte sett nån av era flickvänner och jag är inte särskilt intresserad heller
    ni förstår vad jag menar, om inte så är det ingen idé att förklara, synd för er att ni inte förstår er på människors yttre bättre liksom

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

alltså alla är så överdrivna och kallar tjejerna fula, det är inte direkt som att någon tycker det och det är knappast som att nån skulle få ihop det med nån snyggare, för att vara lite realistisk.
    Samtliga mina ex har varit otroligt snygga så bara för att du inte får till det med vackra människor så betyder det inte att vi får dras med fulingar.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr. ? Visa inlägg
    Samtliga mina ex har varit otroligt snygga så bara för att du inte får till det med vackra människor så betyder det inte att vi får dras med fulingar.
    nej men dom flesta här tycks ha någon slags brist på egenskapen att se allas människors egna lilla skönhet, speciellt i den här tråden där det knappast postas bilder på typiska fula tjejer.
    att kalla någon av tjejerna här ful känns ganska korkat och jag undrar vad ni tänker när ni ser människor på stan isåfall

Moderator mhs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

nej men dom flesta här tycks ha någon slags brist på egenskapen att se allas människors egna lilla skönhet, speciellt i den här tråden där det knappast postas bilder på typiska fula tjejer.
    att kalla någon av tjejerna här ful känns ganska korkat och jag undrar vad ni tänker när ni ser människor på stan isåfall
    Rätt korkat att kalla någon ful överhuvudtaget. Om någon inte faller en i smaken kan man lika gärna hålla käften.
    Jag har blivit äldre, saknar glöd

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Tips: Alla har inte någon "egen liten skönhet" hur mycket man än vill tro det. Vissa är snygga, vissa är inte.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

jo alla människor har det, jag vet för jag kan se det i nästan varje människa
    och det säger jag inte för att jag tror att jag är en god människa om jag tvingar mig själv att tänka så utan för att det kommer naturligt
    det är inte som att jag går runt och tycker att alla är otroligt vackra
    men att kunna se något fint i dom flesta människor som man har en bra eller neutral uppfattning om är knappast långt ifrån verkligheten
    och det gäller alla människor från barn till rynkiga pensionärer

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

jo alla människor har det, jag vet för jag kan se det i nästan varje människa
    och det säger jag inte för att jag tror att jag är en god människa om jag tvingar mig själv att tänka så utan för att det kommer naturligt
    det är inte som att jag går runt och tycker att alla är otroligt vackra
    men att kunna se något fint i dom flesta människor som man har en bra eller neutral uppfattning om är knappast långt ifrån verkligheten
    och det gäller alla människor från barn till rynkiga pensionärer
    Var glad över att du kan det. Det borde väl vara varje människas strävan kan jag tänka mig.
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Erfaren medlem rose_noires avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Fanny Ardant

Besegra inte
    Slå inte tillbaka
    Ge inte upp

Erfaren medlem bcqs avatar
    Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Awww hon är ju så söt.
    Citat Ursprungligen postat av Oktjabrj Visa inlägg
    Citat Ursprungligen postat av rose_noire Visa inlägg
    Fanny Ardant

Tyvärr så har jag bara ett ord att säga; Dynga.

Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av bcq Visa inlägg
    Tyvärr så har jag bara ett ord att säga; Dynga.
    moget uttalande
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Meeeeeeeen va proxykränkta ni ska bli. Släpp lös lite!
    Senast redigerat av Automatvapen den 2009-03-10 klockan 11:02.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Erfaren medlem bcqs avatar
    Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av loveavtryck Visa inlägg
    moget uttalande
    S.T.Ä.M M.I.G.

Staffan747
    Guest

Standard

Jag för alla är ju snygga och all musik är bra också.

Sidan 85 av 158 FörstaFörsta ... 35757677787980818283848586878889909192939495135 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •