hm, det senaste jag köpte i klädväg är väl ett par svarta shorts
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Jag köper typ aldrig nåt det senaste var nog i början av juni så köpte jag skor på rea det var gräjt
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
jag måste köpa en helt ny garderob eftersom mina kläder blev stulna när jag flyttade hem. det är inte alls lika roligt som det låter
ne jag har dyslexi
Varför? Jag har redan massa böcker! Billigare att låna på biblioteket dessutom.
Köpte ett svettarmband med en fleur de lise på samt en vy från ett luftslott t-shirt.
Eller som jag säger Vyfel.
Beställde en vit täckväst och en svart t-shirt med nåt tryck på från ellos.se igår.
Lilla Ego, fy skäms.
1 Gul Cardigan
"Zero" Smashing Pumpkins T-shirt
Jeans
1 Svart skjorta med liten vit slips till
Sláinte Mhath!
Okej, min nya enda och sanna kärlek: skorna.
Panikinköpta solisar, och nästintill gratis tröja jag köpte bara för att den var så jävla billig och jag varken orkar tvätta eller vara mörkness i fucking visby.
Men skorna <3 Åh åh åh <3
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
fett coola faktiskt =D får fixa en bild på mina senaste skor snarast, dock inte idag! skad ra haej!