Nån åldersgräns i danmark som nån vet?
Nån åldersgräns i danmark som nån vet?
inget.
är säkert 13 i danmark oxå men ring ngn imon och kolla.. ngn här i forumet kanske kommer och svarar snart om dom vet.. förhoppningsvis.. men jag har mitt på det torra som tur är
En jävla massa biljetter bokade till köpenhamn! =)
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
Jag är så jävla pepp inför imorgon! och... såjävlanervösattjagtroligenkissarpåmig!
http://andetag.blogg.se - på liv och död
Snälla, säg nu inte att det inte går att köpa vid ATG/Ticnet-ombud?
Är lite förvirrad nu och hoppas nån kan hjälpa mig.
"I år gör Kent endast konserter i Helsingfors, Stockholm, Oslo, Göteborg, Lund och Köpenhamn.
Det blir alltså inga fler spelningar i andra städer utöver dessa i år.
Däremot kommer det att tillkomma konserter i andra städer i samtliga nordiska länder i februari/mars nästa år. "
Det står inget i detta meddelande om Trondheim, men det står med i listan över datum och städer, 1/12 Trondheim Spectrum.
Det kan ju bara vara ett enkelt fel att det glömts i meddelandet,
men jag blir lite orolig eftersom billettservice.no ännu inte verkar ha lagt upp någon information alls om konserterna i Oslo eller Trondheim och det är bara 7 timmar kvar till biljettsläppet.
Någon som vet nåt jag missat?
vad heter ståplats på finska? eller jag fattar inte, bara röd ruta ju.. ang. sektioner. jag vill ha ståplats, vad ska jag välja? *asnervös som alltid*
Well. Klickar man sig in på "info om var man köper biljetter" står det inget om ATG/Ticnet-ombud, nån skrev att det inte gick i nån annan tråd och jag vill inte riskera att komma till lokala ATG-ombudet och mötas av att biljetterna inte säljs där.
Men jag oroar mig nog lite för mycket. Har typ inte sovit nånting i natt pga nervositet och jag är helt övertygad om att jag inte kommer få tag på några plåtar. Tack & Hej!