det verkar som att man kommer behöva sälja sina gamla... känns onödigt med dubbletter... xP men det känns väldigt kul med hela box-grejen![]()
det verkar som att man kommer behöva sälja sina gamla... känns onödigt med dubbletter... xP men det känns väldigt kul med hela box-grejen![]()
Lyssnar
stel & fastspänd
& när paniken bryter ut
ler Du svagt
och viskar till Mig Du
är värd att dö för
Men mot gummi, glas & metall
betyder ett mirakel inget alls...
Min v&a är helt sönderspelad och har varit så sen 2002. Ska bli skönt att få en ny så att man slipper spela sönder de limiterade också.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Jag är helt beredd på att betala väl över 1000-lappen. Man är då inte född galen för ingenting.
well, det finns inte en chans i helvetet att jag kan fixa tusen spänn på en månad för att köpa 15 låtar. det händer liksom bara inte. kul.
dö, tack.
Inte fan kommer den att kosta 1000 spänn!
Edit: Står 399:- på cdon...
Edit 2: Står 399:- på Ginza också...
Senast redigerat av Läggdags den 2008-09-23 klockan 10:59.
I'm feeling kinda basic today.
Men altså herregud. Uansett hvilken pris de setter på boxen så er den verdt mer. How do you put a price on art? Kents musikk har, ihvertfall for meg, en verdi som ikke kan måles i penger.
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
Jag editerade precis. Runt 5-600 kunde jag tänka mej, men 399 låter lite billigt (men vettigt).
I'm feeling kinda basic today.
Ja, men 399kr då? Det kanske vi kan undvara??? Det är i alla fall det pris cdon har uppgett på boxen, men tyvärr är sidan nere när jag försöker boka.
Men kan det verkligen stämma 399kr för ett sådant underverk??? Det hade jag ju betalt bara för boken... Det är som att ge en underbar gåva till alla sina fans, så om det stämmer så kanske alla kan sluta klaga (det är så tröttsamt för oss som försöker njuta).
TACK KENT!!!!!
Tiden går, Om hundra år är vi stjärndamm min vän