Ja, det är bara för oss att försöka motarbeta negativa människor!
Angående status och grejer tycker jag bara synd om de medlemmar som ser sin "status" på både det här och andra forum som speciellt betydelsefullSåna här sidor är intressanta och bra tidsfördriv men det finns viktigare saker här i livet...
Helt klart en av de bättre låtarna...outrot är helt magiskt, känns som att man lyfter i tanken...
Men i.o.f.s., vilka låtar dissar jag genom att säga att denna är "bättre"? Det är nog inget jag kan säga på rak arm. Olika låtar är bra för olika känslor. Jag gillar i princip alla låtar som kent har gjort, men självklart lyssnar jag inte på alla. Det finns helt enkelt de man prioriterar eftersom de medför någon typ av känsla...och i den kategorin passar Nålens Öga in...
@ ovanstende post, om att motarbeta det negativa, kan jag inget annat göra än att hålla med. Det passar sig väl in på ett forum för ett band som tidigare yttrat sig om att negativa åsikter faktiskt är ganska onödiga...
Till sist är det skitbra att låten kom på skiva, för singeln är nog ganska så svår att få tag på vid det här laget.
Jag vill höra din röst nu
Höra hjärtat i bröstet
Jag behöver din tröst nu
Låt mig höra din röst nu
Nålens öga är... det finns inte ord! Den är ju klockren, helt ljuvlig! Är nog den kentlåten som är lättast att gråta till, enligt mig. Ryser varje gång jag hör:
Det är inte slagen som känns
Ljug igen
Helt makalöst, fantastiskt! Något av det bästa dem gjort (tycker jag). Är dock för fin för att lyssnas sönder, är värd något bättre. Syftet med låten gör den bara ännu bättre!
Får också en otroligt vacker video i huvudet som påminner lite om bröderna Lejonhjärta på något underligt sätt, med någon som söker i porten och små späda fjärilar på ett lakan. Ååå, jag får gåshud.
Har ni hört "Som barn", från när de fortfarande var Jones & Giftet? Den finns bara som demo, finns att höra på youtube.Lyssna, ni hör varför jag tar upp det angående Nålens öga.
http://www.youtube.com/watch?v=8fLmGVNqp-U
Du är allt jag har...
"För att allt är skit."
Off topic (eller snarare on previously mentioned topic) kan jag säga att jag personligen ogillar följande låtar: Att Presentera Ett Svin, Gummiband, Livrädd Med Stil, Insekter, FF, Ingen Kommer Att Tro Dig och Pärlor. Vill också säga att bara socker man ser borde skaffa sig en mindre överlägsen attityd jämntemot andra.
On topic: Nålens Öga är en helt fantastisk låt. Definitivt bland det bästa Kent gjort. (Nu får jag väl lägga till "In my humble opinion" eller något liknande, så jag slipper bli attackerad av snobbiga jävlar)
Ni får nog snarare lägga av med er underlägsna attityd, ni blir ju helt ADHD så fort någon häver ur sig som jag gör.Slappna av lite!
Jag sa bara att sångmelodin var sugig och / eller utan känsla (förutom refrängen). Instrumentalt är den jäkligt skön rakt igenom, och då får man även ha i åtanke att grunden kommer från way back in '93 eller kanske längre bak. Det är kul att det blev något nytt av den.
Är vi glada nu? Snälla hata mig inte, jag har inga kompisar. Det är därför jag hänger här.
PS. Att presentera ett svin & Gummiband är skitig, semi-elektronisk musik som iallafall låter Kent-utbudet variera sig lite! *hatten av*
Senast redigerat av bara socker man ser den 2008-11-10 klockan 14:03.
Du och jag, Döden <3
sluta skriv att vi blir CP!