själv är jag mest trött på jagandet efter biljetter, blir så jävla arg när man försökt vid varända extra biljetts release och ändå har jag inte fått tag på några. Då vill iaf jag bara skita i de, orkar inte hålla på med de.
själv är jag mest trött på jagandet efter biljetter, blir så jävla arg när man försökt vid varända extra biljetts release och ändå har jag inte fått tag på några. Då vill iaf jag bara skita i de, orkar inte hålla på med de.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Att sälja biljetter i andra hand e tydligen nåt som tilltalar vissa mera än andra. Trist att endel bunkrar..lite konstigt man gör så faktiskt. Jaja, jag blev utan biljett.
mimmi heter jag tralalalala
då har du haft tur.. jag har splittrade meningar om det.. telefon har jag inte vågat testa... internet gick inte förra gången men idag gick det.. kanske berodde på att det var max 2 per bokning..
jag tycker ändå det absolut säkraste är att vara först vid ett ticnetombud.. dom maskinerna går rakt förbi alla köer.. svinbra
oj, då, råkade visst vara lite för snabb på tangenterna.. Det jag ville säga var att det inte alls räckte med att vara ute i god tid. Jag var jätteseriös å passade tiden på sekunden, men blev lik förbannat utan biljett eftersom det var överbelastning. Så ett visst mått av tur krävs oxå...
Ja, jag är sur för att jag inte har någon endaste liten biljett...
flicka med pärlörhänge:
det finns den redigeraknapp vid dina inlägg...
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett