"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
ja fast det var ju mitt under konserten så "du" hade inte hört något säkert
stod iaf på tredje raden i början och trodde seriöst jag skulle dö, usch det var så hemskt och sen försökte jag komma bakåt men alla bara tryckte på framåt tills en kille frågade om jag skulle bak så när jag sa ja så ropade han åt alla att akta sig och det gjorde dom, han är min hjälte tror nästan han räddade mitt liv <3
tyckte supersonic var bäst och i'm the walrus
Jag pallar inte att stå långt fram och då är jag ändå en rätt storväxt kille. Då kan jag tänka mig hur jobbigt det måste varit för dig.
Ja, Supersonic var också grym och så efterlängtad för egen del. Jag såg Oasis för tre år sedan och då spelade de inte den. Och allt prat om Liams röst? I kväll lät den ju faktiskt rätt bra, även om det inte direkt är skönsång.
Haha, faktiskt. ; )
Avslutar med att säga att jag gillar att vissa ovanliga namn och alla religiösa saker fortfarande finns kvar (även om jag är helt för att samhällen sekulariseras). Gillar att man håller på traditioner helt enkelt, men är därmed inte alls emot förändring även i almanackorna (rätt sjukt faktiskt att många inhemska namn inte alls finns med).
Grillchips och Fanta Exotic är en fin kombination!
Dock saknar jag Fanta Freaky Fläder... : ( Finns den smaken att köpa någonstans?
Jag får lov att hålla med.
http://se.youtube.com/watch?v=SoGM6PSOjGE
uueehhhöööuu örs haghgj
Sláinte Mhath!
nu ska jag rediga oasisbilder kuligt