Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 58

Ämne: Extrakonserter i fyra städer - biljetter släpps på onsdag

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2007

Standard

En halvdum fråga kanske, men ändå, bokningen går att genomföra som på de ordinarie konserterna va?
    Då stod det klart och tydligt ATG Ombud, men nu kommer man bara till en sida med Ticnet och telefonnummer "Här berättar vi hur och var du skaffar biljetter till Kents spelningar. Konserter i Sverige www.ticnet.se, Tel: 0771-707070"

Men visst kommer det gå att boka via ATG ombud också?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Insekten Visa inlägg
    24/11 är en lördag om man ska till Göteborg dvs.
    Jag måste dit!!!!!!!
    Naturligtvis hade du rätt. Då kanske man kan börja fundera på att köpa biljetter då!

Medlem patrik_zidanes avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av david e Visa inlägg
    En halvdum fråga kanske, men ändå, bokningen går att genomföra som på de ordinarie konserterna va?
    Då stod det klart och tydligt ATG Ombud, men nu kommer man bara till en sida med Ticnet och telefonnummer "Här berättar vi hur och var du skaffar biljetter till Kents spelningar. Konserter i Sverige www.ticnet.se, Tel: 0771-707070"

Men visst kommer det gå att boka via ATG ombud också?
    Du kan inte köpa biljetter till Götebrogs-spelningen på ATG ombud, det måste vara Ticnetombud.. bara så ni vet.. man kan söka på ticnets hemsida om vart dessa ligger..

Men till stockholm och Lund kan man köpa ATG..

Smygare
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av patrik_zidane Visa inlägg
    detta är strålande.. men ni har ingen information om när ticnet släpper tillbaka de biljetter som folk inte hämtar ut? alltså för orginalspelningarna?

någon som vet hur många dagar man hade på sig att hämta ut sina biljetter? alltså när är sista tiden? är det idag?
    beställer man på ticnet har man tio dagar på sig att hämta dem vanligtvis..

Erfaren medlem AngelBees avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Du kan inte köpa biljetter till Götebrogs-spelningen på ATG ombud, det måste vara Ticnetombud.. bara så ni vet.. man kan söka på ticnets hemsida om vart dessa ligger..

Eh?! Vi kjøpte da til Göteborg, og fikk hente ut på ATG..

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Det är skillnad på att köpa på atg och hämta ut på atg...
    inget.

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av AngelBee Visa inlägg
    Eh?! Vi kjøpte da til Göteborg, og fikk hente ut på ATG..
    Hämta ut, ja.

"patrik_zidane" menade säkerligen (om du läser det en gång till) att man inte kunde gå direkt till ATG-ombud, för att där (på plats hos ATG) köpa biljetter direkt till Göteborskonserten kl 09 i fredags. Däremot verkar det har fungerat bra till både Lund- & Stockholmspelningarna. Att sedan, hos ATG-ombud, hämta ut bokade biljetter (via t.ex. Ticnets hemsida eller telefonväxel) är en helt annan sak...

Edit:
    Vilket Helena oxå skrev... ser jag nu
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Erfaren medlem AngelBees avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Aaaaahh, jamen da forstår meg.
    Må ikke skremme en stakkars nordmann på dette viset..

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

det kunde man inte göra här i västerås i alla fall och alla ticnetombud öppnade klockan 10. så det är bäst att kolla upp det så man inte står utanför ett atgombud som inte får ut några biljetter klockan 9

Standard

Citat Ursprungligen postat av ensam Visa inlägg
    Vad händer om också dom konserterna bli utsålda på en kvart, kommer det att bli ännu fler extraspelningar där då? Klart som fan att det är tryck på dom spelningarna när alla kentfans ska slåss om biljetter till tre städer!
    När dom nu ska spela på lite mindre arenor så borde väl nån ha förstått att det skulle bli ett jäkla tryck på biljetterna, och att då bara släppa tre ställen är obegripligt. Det hade ju varit mycket bättre om dom hade släppt alla datum till hela turnén samtidigt, så det hade det blivit lite spridning av spelningarna över landet, och det hade inte blivit det enorma tryck på dom tre städer som är nu. Det här 2-3 månaders uppehållet i turnén är helt obegripligt.
    Men varför lyssna på mig, jag är bara ledsen och besviken över att jag inte kommer att få se kent i år, för det spelar ingen roll hur mycket extrakonserter det blir, jag kan iaf inte gå i nån av dom där städerna.
    Jag vet inte om det känns bättre- eller sämre, av att höra andra som inte kan gå. Jag kan inte gå, jag deppar, det är dystert, vi är två...
    One night to be confused
    One night to speed up truth
    We had a promise made
    Four hands and then away

Hjälpa skogen överleva såklart (: http://www.ettklickforskogen.se/

Medlem ensams avatar
    Reg.datum
    Jan 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av hemsk Visa inlägg
    Jag vet inte om det känns bättre- eller sämre, av att höra andra som inte kan gå. Jag kan inte gå, jag deppar, det är dystert, vi är två...
    Det känns lite bättre faktiskt. Annars när jag läser här på forumet så kan jag lätt få intrycket av att alla utom jag ska se dom nu, så det känns bra att höra att jag inte är ensam.
    Låt mig behålla det här Det kan väl jag vara värd
    Kom och slå sönder min värld Det är allt jag begär

Medlem patrik_zidanes avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Ja som folk har sagt innan så är det såhär:

DU kan inte gå till ett ATG ombud och KÖPA biljetter till kent i GBG. Du kan endast göra detta på ticnet-ombud eller per telefon eller internet. Du kan däremot HÄMTA UT dina redan bokade biljetter till alla konserter på alla ATG ombud. Till STHLM och LUND så kan man KÖPA biljetterna överallt i alla ATG ombud, dom som har öppet det vill säga.

Hoppas det var tydligt jag säger bara detta så folk inte går o ställer sig hos dom i tron om att man får köpa, det var nära vi gjorde det misstaget..

Du kan kolla vart det finns ticnet ombud på deras hemsida, bara klicka på ombud längst upp till höger.. lycka till idag

Nybörjare Enzymers avatar
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard

jävla skit. biljetterna tog slut på mindre än 5 min. fick inga denna gången heller... tack för den!

Medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

tva minuter skulle jag saga.. var inne och pressade redan halv nio. fan.

vilken total besvikelse.

Nybörjare kentsouls avatar
    Reg.datum
    Nov 2005

Standard

YEAH JAG FICK BILJETTER!!!
    Var uppe sen 7:00 i morse! Ingen kö på ticnet då inte!
    SHIT JAG ÄR HUR GLAD SOM HELST NU JU!
    vi skulle kommit längre, men räckte inte till

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •