YEAH JAG FICK BILJETTER!!!
Var uppe sen 7:00 i morse! Ingen kö på ticnet då inte!
SHIT JAG ÄR HUR GLAD SOM HELST NU JU!
YEAH JAG FICK BILJETTER!!!
Var uppe sen 7:00 i morse! Ingen kö på ticnet då inte!
SHIT JAG ÄR HUR GLAD SOM HELST NU JU!
vi skulle kommit längre, men räckte inte till
fick 3 ståplats biljetter!! logga in på ticnet cirka halv och uppdatera lite då och då, blev förvånad att det inte blev nån kö. fick mina biljetter cirka 9.02![]()
fick 3 ståplats biljetter!! logga in på ticnet cirka halv och uppdatera lite då och då, blev förvånad att det inte blev nån kö. fick mina biljetter cirka 9.02![]()
Jag tror jag råkade boka en sittplats till göteborgsspelningen på lördagen><
det står såhär:
Antal biljetter :1
Sektion :C
Rad :4
Platser :27- 27
Egentligen ska jag väl absolut inte någonstans hur lite som helst klaga, men visst har jag bokat en sittplats ?
-kentMangel-
inte för att vara tyken men nästa gång så tycker jag ni ska leta upp ett ticnet-ombud eller ATG om dom nu säljer där och stå o köa.. tidigt.. så ni verkligen får.. internet verkar vara helt random...
jag köade och var först och fick biljetter lätt.. alltså köade vid ettt ticnetombud
skiiiiit! vart uppe sen åtta för att hinna beställa.. men logga in 09.01 då var biljetterna slut i gbg..skulle sen försöka beställa i lund ist, men de hann ta slut med
måste får tag på biljetter!!!! vill så grymt gärna gå!
ja det suger ju om dom inte har öppet.. men typ som här ligger vårt ticnetombud i en bokhandel som öppnar 9 som tur är men annars kansek man kunde ringa eller åka dit ngn dag innan och kolla om dom kan öppna.. jag ahde inte vågat chansa på bara internet..
Weee! Det trillar visst in biljetter idag med. Bokade min 09.49! Reloadknappen är min bästa vän! =)
Tycker det är riktigt dåligt av kent att inte lägga till fler konserter på turnén i år alternativt spela på större arenor!!! Har varit inne sedan 08.00 och uppdaterat men fick inte en jävla biljett den här gången heller.