när vi stod i ticnetombudet och skulle köpa så var ståbiljetterna slut på mindre än 1 minut i gbg.. min klocka var 9:00 och en annans var 9:01 så det tog slut jävligt snabbt.. tur att man var först i kön..
telefon gick ju asdåligt. jag fick alla mina på ticnets hemsida.
I guess some people are just born with tragedy in their blood.
Jag tror att största sannolikheten för att få ståplats är om man loggar in på ticnet ca 10 min innan minst och sen börjar trycka konstant på uppdatera när kl är 1-2 min i. Det funkade för mig idag och den 27:e.. Om man inte är först i kön utanför ombudet lär man inte få stå liksom.
Om allt man inte väljer, men ändå tvingas ta. Om stoltheten jag sväljer för att klara varje dag. Och allt som jag ska gömma i mitt hjärta utav glas. Om allt det där ska rymmas går jag av.
Så ta mig med till drömmarnas land...
Alla som inte fick biljetter i dag heller ska vara beredda imorgon. Biljetterna som bokades i fredags måste hämtas ut senast idag, annars går dom ut på Ticnet igen. Kan tänka mig att det blir ett par hundra biljetter till försäljning igen då.
"Var det du som blev för våt?
eller är det jag som är så hal?"
Finns enligt Ticnet just nu ett fåtal biljetter till första spelningen i Lund...
Dock går det ändå inte att boka :S
Edit: Uppbokat nu!
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Jag är så lycklig att jag fick till konserten den 24 i göteborg
jag kan nästan gråta<3<3<3
Lyckades få biljetter till GBG den 24/11 imorse. Nu blir det 3 konserter för min del, Helsingfors den 4/11, Stockholm den 17/11 och sen GBG 24/11. Lycklig just nu!!
Senast redigerat av TheFallenCloudberry den 2007-08-01 klockan 12:00.
Jävla ticnet.. bokade 5 biljetter till sthlm den 17 i fredags men det blev nåt fel när jag skulle betala på internet. så jag ringde dit och fick mitt bokningsnummer så jag kunde hämta ut biljetter på atg-ombud. men inte fan fanns där några biljetter till mig när jag kom dit. Ringde till ticnet igen och då hade dom råkat makulera mina biljetter. En smart tjej jag pratade med..
Fick dock till söndagskonserten istället.. dom ringde idag och gav mig ett bokningsnummer och en ursäkt. Slapp köa jag...tror hela ticnet vet vem den där malin är nu som ringt varje dag och nästan mordhotat hela personalen för hon ville ha kentbiljetter![]()