jag vet vem som gjorde anmälan...man behöver inte vara hjärnkirurg för att komma fram till det...å de spelar ju ingen roll. hon gjorde ju rätt![]()
jag vet vem som gjorde anmälan...man behöver inte vara hjärnkirurg för att komma fram till det...å de spelar ju ingen roll. hon gjorde ju rätt![]()
Undrar om en Kenthatare skulle tillåtas hållas?
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
jag undrar en grej till vad de gäller varningar...
om någon är otrevlig mot en annan forumare via pm eller mail som är kopplat till forumet...kan de också leda till en varning?
gäller de även mail som inte är kopplat till kent och typ msn å sånt...hur funkar de?
vilken moderator som helst får gärna svara![]()
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Undrar om man får lacka ur!
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Du har blivit väldigt aktiv med inlägg under det senaste dygnet så jag börjar undra vad som har hänt. Först var du årets diplomat. Därefter funderar du på att lacka ur. Kom du på att du var för mesig? Hjälp mig förstå. Jag är en nyfiken rackare.
hälsningar från forumets mespropp nummer 1, ta da![]()
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Nejdå, jag tycker jag är mer diplomatisk och mesig än någonsin. Bara att jag är det här istället för IRL.![]()
Kanske jag beter mig som en oerfaren medlem fast jag är erfaren. Det är mystiskt det här.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Ja, det är mycket mystiskt det här. Och väldigt spännande.
Speciellt för dig som har en möjlighet att grotta i dig själv.
Undra hur du är IRL.![]()
Så vänder allt igen
/Jo©ke\
Lite mindre ironisk. Den riktiga världen är inte lika tillåtande, när det gäller sånt. Och oftast är det mer konstruktivt, eller hur?
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Så vänder allt igen
/Jo©ke\
En gång tapade jag andan i tråden bilder på forumare, men då hade jag bara hägt på forumet i 2 månader. Det var väl mitt fel att jag nästan chattade sönder tråden, så en av forumiter kom med sån här kommentar:
Sen dess lugnade jag ner migJag tycker det är inget fel på att vara nordisk, hehe. På det sättet slipper man otrevlig feedback.
Konstigt nog, när jag läste mina gamla inlägg, hittade jag detta:
![]()
Besegra inte
Slå inte tillbaka
Ge inte upp
Ja, det kan ju alltid vara intressant att gå tillbaka i historien.
Det här tråden påminner förresten väldigt mycket om den senaste "lära sig av andras misstag"-tråden ... Men det är klart, vi behöver fler sådana trådar. En tråd där vi visar vad som INTE är tillåtet och exemplifierar genom att begå samma misstag igen (det är ju t.ex. jättekul att få epitet "bög" stämplat i pannan flera gånger) och en tråd där vi diskuterar vad som verkligen är tillåtet. Konstigt att andra liknande trådar i forumhistorien har stängts.
Nej, stackars moderatorer. Det kan inte vara lätt att hålla ordning i den här hönsgården. Tur att forumet bara är en oskyldig lek.
Så vänder allt igen
/Jo©ke\
Jag röstar för ett anarkistiskt forum!