tigertindra>>
Det är bara att inse att varningarna verkar delas ut lite godtyckligt.
Tycker du inte ska haka upp dig för mycket på det.
Däremot tycker jag att denna tråden fyller ett syfte.
tigertindra>>
Det är bara att inse att varningarna verkar delas ut lite godtyckligt.
Tycker du inte ska haka upp dig för mycket på det.
Däremot tycker jag att denna tråden fyller ett syfte.
Nej, jag tycker inte du skulle fått det nu heller.
Givetvis, men just utseende är ju inget frivilligt val. Man ser ut som man gör, därför är det kanske mer relevant att säga att nån har taskig stil eller är illa sminkad, typ. Det är så onödigt att säga att nån är ful, för vad ska den personen göra åt saken? Och ja, jag förstod rätt tidigt att det inte var det du sa just till mig... När det gäller dikter, tavlor eller argument tycker jag också man ska kunna kritisera, men även där är det ju bättre att försöka vara konstruktiv än att bara säga "du är kass".och nej självklart behöver man inte poängtera konstant andras brister men som kontrast till detta piddupouande å harri roro ande...dvs gulligull å fjäsk så borde man någon gång få uttrycka sig lite kritiskt till något. du har ju själv en gång gått över gränsen så pass att du blev avstängd så jag uppskattar din åsikt...mycket
http://foto.stilren.se - portfolio
Regler för kentforumet
Regel 7.
Du bör hålla en positiv och vänlig ton, och inte i onödan provocera. Uppträd på ett trevligt och civiliserat sätt. Personangrepp, hets mot folkgrupp och liknande är givetvis inte tillåtet. Följ allmän "netikett".
Jag tycker den talar rätt mycket för sig själv. Håll en positiv och vänlig ton och provocera inte i onödan.
Och när det gäller sex så är i alla fall jag väldigt öppen för diskussioner men jag ser hellre att man pratar om åsikter än erfarenheter. Säger man tex "Jag tycker homosex är äckligt" så får man väl argumentera för varför man tycker det och vad det är som är äckligt men samtidigt tänka på att det kanske finns personer på forumet som kanske tar illa upp. Sex är en väldigt intim och personlig sak för många och en del är kanske inte lika frispråkiga som du och jag tigertindra.
Senast redigerat av sofia747 den 2009-01-30 klockan 11:39.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
sen så märker man ju vilka som jättegärna pratar om sex och har det som enda samtalsämne, då känns det nästan lite fånigt...jag får iallafall den uppfattningen att det finns en del som vill berätta om sitt sexliv bara för att alla andra ska få reda på hur många han/hon legat med
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
hets mot folkgrupp är aldrig speciellt roligt
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
jag håller med men jag har aldrig sagt att någon är ful däremot så kan jag tycka, precis som du, att vissas personlighet är väldigt ful men inte det heller har jag skrivit. för de känns som det är inte heller något de kommer ändra på.
och jag försöker att vara så konstruktiv jag kan när jag säger något negativt.
enda gången jag har gjort saker för att provocera var i början med hela den där teresia vs mobben var igång. men inte ens då tyckte jag att simon förtjänade att bli bannad.
enda gången jag tyckte nog skulle åkt ut med huvet före var när en ensamstående mamma på typ 27/28 nånting, kläckte en kommentar om tsunamin. hon önskade att en artist hade strukit med istl för att överlevt för hon tycker han gör så dålig musik..tror de var niklas wahlgren. den kommentaren fick mig att börja gråta...for real.
då skrev jag ett långt mail till henrik...annars nä...konflikter finns.
men som namokab skrev så får jag väl helt enkelt tänka över kommentarerna en gång extra innan jag postar dom...
Jag kan ett jätteroligt skämt om svarta människor