Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 16

Ämne: Går att boka till 6 dec

Standard Går att boka till 6 dec

Var nyss inne på ticnets hemsida och är gult och går att boka biljetter till den 6 dec i lund om någon är intresserad =)

Standard

Bokade precis två biljetter till Lund. Såg nu att biljetterna var slut igen. Hade inga biljetter innan, så jag är glad!

Standard

Finns biljetter igen! Der ser ut som att det droppar in lite biljetter då och då. Så håll utkik om ni inte har nån biljett!

Medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

M som det har sagts i nån annan tråd, biljetterna som inte hämtas ut makuleras idag eller imorn. Håll koll på ticnet folk! =)
    Om allt man inte väljer, men ändå tvingas ta. Om stoltheten jag sväljer för att klara varje dag. Och allt som jag ska gömma i mitt hjärta utav glas. Om allt det där ska rymmas går jag av.
    Så ta mig med till drömmarnas land...

Medlem blåjeanss avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

icke uthämtade biljetter skulle väl släppas igen imorn?

Medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Ja jag tror det, men det var en som sa att hans biljetter skulle vara uthämtade idag.. Vet inte riktigt hur det funkar, ticnet borde ha samma för alla ju. =P Men men, som sagt: kolla!
    Om allt man inte väljer, men ändå tvingas ta. Om stoltheten jag sväljer för att klara varje dag. Och allt som jag ska gömma i mitt hjärta utav glas. Om allt det där ska rymmas går jag av.
    Så ta mig med till drömmarnas land...

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Det har gått att boka till de ordinarie konserterna lite då & då. Redan under helgen verkade en del biljetter ha kommit i retur. Igår fungerade det oxå stundtals att boka till både Gbg & Lund, så nog har det funnits gott om chanser att fixa biljetter till de ordinarie konserterna. Bara de (som blev utan först) och vill ha biljetter, har loggat in på Ticnet lite då & då för att spana läget. Inga problem!
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Avstängd användare
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

Men vadfan! Har hängt på den där hemsidan sedan 9 imorse, inte en enda gul gubbe!
    Om någon, som redan har biljetter men som av ren nyfikenhet går in på ticnet, får nys om 3 biljetter till Lund, SNÄLLA, BOKA till mig och maila över bokningsnumret! alexandra@kent.nu
    Jag är desperat!

Belöning i form av pengar kan förväntas=)

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Tror du kan vara lugn, sommarviila. Är du bara inne på ticnet imorgon strax före 09 kommer du få Lund-biljetter. Det är sthlm och gbg som det är störst tryck på. Vid biljettsläppet i fredags fanns det ju biljetter kvar till Lund vid 09:30.
    Fast det kanske enbart är torsdagsspelningen du är desperat på?

Avstängd användare
    Reg.datum
    Oct 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sommarviila Visa inlägg
    Men vadfan! Har hängt på den där hemsidan sedan 9 imorse, inte en enda gul gubbe!
    Om någon, som redan har biljetter men som av ren nyfikenhet går in på ticnet, får nys om 3 biljetter till Lund, SNÄLLA, BOKA till mig och maila över bokningsnumret! alexandra@kent.nu
    Jag är desperat!

Belöning i form av pengar kan förväntas=)

Om du nu var så desperetat varför var du inte uppe den 27 juli kl:09:00 bokade :O

Medlem
    Reg.datum
    Jul 2005

Unhappy

NEJNEJNEJ, nu blir jag rädd? Menas inte "hämtas ut senaste den första augusti" att man kan hämta ut den första augusti?

Avstängd användare
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av massen_16 Visa inlägg
    Om du nu var så desperetat varför var du inte uppe den 27 juli kl:09:00 bokade :O
    För att jag var på Mallorca och förlitade mig på att två av mina vänner som var kvar här hemma skulle boka.
    Underbart att båda gick in kl. 10 då det inte fanns biljetter kvar...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av cord Visa inlägg
    NEJNEJNEJ, nu blir jag rädd? Menas inte "hämtas ut senaste den första augusti" att man kan hämta ut den första augusti?
    jo men efter ett speciellt klockslag 1 augusti går biljetterna tillbaka

Standard

På min bokning står det att biljetterna kan hämtas ut t.o.m konsertdagen.
    I can hear her twirling the ice with her fingers

Standard

Citat Ursprungligen postat av rocketeer Visa inlägg
    På min bokning står det att biljetterna kan hämtas ut t.o.m konsertdagen.
    Men det är väl om man betalade vid bokningstillfället va?
    Jag valde att jag skulle betala på ATG när jag hämtar ut biljetterna, och jag fick fram till den 6:e på mig!
    Grâce ā toi ā nouveau je respire...

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •