Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 46

Ämne: Hur tänker kent?

Medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av blåjeans Visa inlägg
    jag har inget problem alls. man måste väl för helvete kunna diskutera saker i ett forum utan att få stämpeln att man har problem? känns inte som att mitt första inlägg är ett angrepp på varken kent eller fansen. tagga ner smygarfjant.
    Tar det lugnt blåjeans. Jag undrade vad du har för problem med kents turneupplägg och inget därutöver. För du går ju på så väldigt och börjar raljera
    över turneuppläget trots att det kent uppenbarligen gör något de tycker känns rätt men det verkar vara över din förmåga att begripa. Smygarfjant. Är man elit om man skrivit 700 inlägg då.

Medlem blåjeanss avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

1. var skrev kent att dom var nöjda med upplägget?
    2. var skrev jag att jag var elit?
    3. skall forum användas för öppen diskussion (raljera=ditt mkt smarta ordval)?
    4. bajsar björnen i skogen?

Medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

1. var skrev kent att dom var nöjda med upplägget?
    2. var skrev jag att jag var elit?
    3. skall forum användas för öppen diskussion (raljera=ditt mkt smarta ordval)?
    4. bajsar björnen i skogen?
    Du verkar vara en känslig själ så det kanske inte är nån vits att försöka bemöta dina frågor? På ett diskussionsforum får man ibland tåla lite och inte ta allt på för stort allvar som du verkar göra.
    Men jag kan be dig om ursäkt om mitt första inlägg innehåll en för dig alldeles för dräpande förolämpning.
    Senast redigerat av Tralfamadore den 2007-07-31 klockan 21:18.

Avstängd användare
    Reg.datum
    Oct 2006

Standard

Jag tror det är mer så här att , det nya albumet mkt svåra ljud få till på stor arena , där för väljer det sånt ställe som annexet mkt mkt mkt bättre känsla o ljud

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

jag tror ärligt talat att kent satte sig ner och sa : Nej fan, vi vågar inte spela på något större ställe, tänk om alla lämnat oss ?

vilket gravt misstag. och om man vill ha ett mer "intimt" och "nära" litet ställe, vafan tar man annexet för !? de skulle ju kunna sälja ut hovet 3 dagar i sträck istället lixom !
    "..att folk som verkligen hatar oss ändå kan säga: fan det här är ju riktigt bra"

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kallt kaffe med socker Visa inlägg
    Nu blir detta lite av en ny situation för kent, för de har (vad jag vet) inte gjort såhär tidigare. Alltså upprepade gånger under en & samma turné i Sverige gett 2-3 konserter kvällarna efter varandra. På varje ställe. Det tycker jag är dem väl förunnat, om de nu inte vill ut på fler ställen under denna "uppvärmningsturné", eller vad man nu ska kalla det. Att det trots allt dök upp extrakonserter tycker jag är glädjande... en liten bonus... Bevisligen så drar de ut på vägarna i februari & mars igen. Lägg därtill sommaren, vilket de pratade om i Fråga kent.

Ska ni klaga, så tänk på artister som Prince. Istället för turnéer runt om i England & Europa så satte han upp x antal konserter & datum i London... sedan får hans fans snällt komma till London om de vill se honom live. DÄR kan man skacka om långresor för fansen, och "jobba volvo" för artisten (;
    Johodå, Turné 19 både i göteborg och stockholm 2 kvällar i rad
    "..att folk som verkligen hatar oss ändå kan säga: fan det här är ju riktigt bra"

Smygare
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

Varför inte välja större lokaler?

För det första:
    Hur kul kan det vara för kent att lira på samma ställe 2-3 dagar på raken. Tänk att vara kent tre kvällar på raken på samma ställe...
    Tänk att vara fan tre kvällar på raken på samma ställe...

För det andra:
    Är det en strategi från deras sida att spela flera mindre spelningar? Dålig koll? Tror att dom har hyfsad koll på hur fanatiska fansen är och vill se varje spelning sjuttielva gånger... Money, money, money...

Över och ut!
    Håller med dig, Lisebergshallen?!?! typ 4000 pers högst...

Sen vet man dock inte vilken konsert som blir bäst på samma ställe, nr 1 lr nr 2?

nr1 är dom ju säkert mer "piggare" xD Men på nr2 har dom mer erfarenhet av lokalen till ljud och ljus... Aja kent levererar nog alltid 100%

Nybörjare
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Snor tråden och frågar hur många som går in i Annext eller vad det heter i sthlm?
    "Ingen eld utan rök"

Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jonte_100 Visa inlägg
    Snor tråden och frågar hur många som går in i Annext eller vad det heter i sthlm?
    3000 ungefär säger endel, andra säger 4000, 3500 säger vi
    meningslösa, menigslöösa

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Jag vill bara säga att kent tänker helt rätt!! Ni som var på vega vet vad jag menar ni som var i jönköping vet vad jag menar. Ni som var i norge vet vad jag menar. Sorry but kent are not a arena band. Dom har gjort allt rätt här med denna intima kontsertournen. Helt jävla klockrent. Sen allvarligt talat tror jag att kent är chockade över intresset. Men vad gör dom ?? Jo extrakontser efter extra kontser så att alla kan se dom !! Mycket bra agerande i från Kents sida. Dom älskar sina fans !!! Punkt slut !!!

Erfaren medlem Suzzies avatar
    Reg.datum
    Jun 2005

Standard

Dom har verkligen ingen koll. Fast jag tycker att det ska bli skitkul att se dom på en så liten arena. Myyyyycket bättre än globen. Jag hatar globen.
    I guess some people are just born with tragedy in their blood.

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Det suzzie kan jag garantera dig!! Stod själv ca 2 - 3 m i från jocke berg på vega o fick duktig ögonkontakt många gånger. Gjorge handrörelse och han svarade på dom. (Fan jag låter som en fjortis) I det läget var jag en fjortis

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Suzzie Visa inlägg
    Dom har verkligen ingen koll. Fast jag tycker att det ska bli skitkul att se dom på en så liten arena. Myyyyycket bättre än globen. Jag hatar globen.
    Vem har inte koll?
    Vad har de ingen koll på?
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Reg.datum
    Jun 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av kent70 Visa inlägg
    Det suzzie kan jag garantera dig!! Stod själv ca 2 - 3 m i från jocke berg på vega o fick duktig ögonkontakt många gånger. Gjorge handrörelse och han svarade på dom. (Fan jag låter som en fjortis) I det läget var jag en fjortis
    Hehe, jag fattar. Jag blir som en fjortis backstreetboysgruopie när jag ser kent :-P

Reg.datum
    Jun 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Vem har inte koll?
    Vad har de ingen koll på?
    kent såklart :-) Dom har ingen koll på publiktrycket. Klart det blir utsålt liksom

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •