Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 46

Ämne: Hur tänker kent?

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Suzzie Visa inlägg
    kent såklart :-) Dom har ingen koll på publiktrycket. Klart det blir utsålt liksom
    Men vad är det som är svårt att fatta - man skrev ju från början: Fler konserter tillkommer!!!
    Man misstänkte att man skulle sälja slut. Nu får alla chans efter chans att få biljetter.
    Och, har du dessutom hört talas om ordet "hype"?
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Fan vad kass du är blåjeans !! Ryck upp dig lite !! Kent gör ju för tusa allt för fansen !! Om dom hade velat hade dom förstås gjort 2 - 3 gigantspelningar i stället för en massa små spelningar. Fattar du verkligen inte varför kent t.e.x står 4 dar i rad bara för att spela i stockholm. Eller 3 dagar i göteborg. Dom vet själv att dom är som bäst i en arena på typ 2000 - 6000 pers och vill nu ge alla kentfans en möjlighet att se dom i denna rätta miljö. Men först måste dom checka läget förstås. Läget var som dy vet ypperligt X 10

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Exakt The plague!!

Det hela igentligen väldigt logiskt

Erfaren medlem Suzzies avatar
    Reg.datum
    Jun 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Men vad är det som är svårt att fatta - man skrev ju från början: Fler konserter tillkommer!!!
    Man misstänkte att man skulle sälja slut. Nu får alla chans efter chans att få biljetter.
    Och, har du dessutom hört talas om ordet "hype"?
    men shit, chilla...Ingen anledning att bli upprörd

Jag försöker inte säga något dåligt om kent här...Dom skrev ju själva att dom blev överaskade. Jag tycker faktiskt att det är lite charmigt....om inte liiiite tjatigt :-)
    I guess some people are just born with tragedy in their blood.

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av blåjeans Visa inlägg
    Varför inte välja större lokaler?

För det första:
    Hur kul kan det vara för kent att lira på samma ställe 2-3 dagar på raken. Tänk att vara kent tre kvällar på raken på samma ställe...
    Tänk att vara fan tre kvällar på raken på samma ställe...

För det andra:
    Är det en strategi från deras sida att spela flera mindre spelningar? Dålig koll? Tror att dom har hyfsad koll på hur fanatiska fansen är och vill se varje spelning sjuttielva gånger... Money, money, money...

Över och ut!
    Du längtar till skolstarten va? Pang, boom!
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Medlem halka_pås avatar
    Reg.datum
    May 2006

Standard

Men fjantigt att släppa extrakonserter varenda dag! Ringa boka lokalen igen, fixa med försäljning, fansen ångrar att de inte väntade etc.

Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

ja det var hemskt vad alla blev arga på dom nu :O dom gör det bästa av situationen, det går inte att ändra på allt nu, dom kan inte bara börja om och säga: vi lämnar in alla biljetter och så byter vi till en större lokal som tar mer folk så slipper vi massa extrakonserter. var glada att vi får se och höra dom.
    meningslösa, menigslöösa

Erfaren medlem crappers avatar
    Reg.datum
    Jun 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av halka_på Visa inlägg
    Men fjantigt att släppa extrakonserter varenda dag! Ringa boka lokalen igen, fixa med försäljning, fansen ångrar att de inte väntade etc.
    ska jag vara ärlig så tror jag dessa "extrakonserter" var bokade långt i förväg, just ifall det skulle bli slutsålt direkt som det blev...skulle det sälja skit skulle väl de bara hade avbokat konserterna...

Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av crapper Visa inlägg
    ska jag vara ärlig så tror jag dessa "extrakonserter" var bokade långt i förväg, just ifall det skulle bli slutsålt direkt som det blev...skulle det sälja skit skulle väl de bara hade avbokat konserterna...
    Precis, och det är väl självklart?!?
    Men det finns ju folk som inte tänker längre än nästippen...

---John G. Bennett

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard kittekatt

Kent har inte så höga tankar om sig själva verkar det som med tanke på dokumentären och radiointervjun som gjordes starx innan turné 19. Så dom förväntade sig väl att vi hade glömt bort dom;P

Sen vill dom säkert försöka bli indie igen.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Medlem halka_pås avatar
    Reg.datum
    May 2006

Standard

Precis, och det är väl självklart?!?
    Men det finns ju folk som inte tänker längre än nästippen...
    Jag sa ingenting om att allt inte var förutbestämt, bara att de krånglar till det.

Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av halka_på Visa inlägg
    Jag sa ingenting om att allt inte var förutbestämt, bara att de krånglar till det.
    Du skrev ju iofs "Ringa boka lokalen igen, fixa med försäljning".
    Och ang påpekades att detta var med säkerhet fixat redan innan.
    Alltså, inte krångligt. Iaf inte jämfört med att släppa alla datum på en gång och sedan inte sälja alla biljetter och förlora pengar på det.

Vad du sedan menar med "fansen ångrar att de inte väntade etc" fattar jag inte alls.
    Vad är det man ångrar att man väntat på?

---John G. Bennett

Medlem halka_pås avatar
    Reg.datum
    May 2006

Standard

Du skrev ju iofs "Ringa boka lokalen igen, fixa med försäljning".
    Och ang påpekades att detta var med säkerhet fixat redan innan.
    Alltså, inte krångligt. Iaf inte jämfört med att släppa alla datum på en gång och sedan inte sälja alla biljetter och förlora pengar på det.

Vad du sedan menar med "fansen ångrar att de inte väntade etc" fattar jag inte alls.
    Vad är det man ångrar att man väntat på?
    Jag (och flera andra) fick köpa det som "fanns kvar" efter 16 min. Jag kom inte ens in på Ticknet! Hade jag väntat tills några dagar framåt så hade jag kunnat köpa biljett till en annan stad.

Medlem Kevlarjeanss avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Men alltså vänta vänta.... Men när kent spelade på stadion och sen på tältturnén var det en massa folk på forumet som klagade på att kent blivit för kommersiella, stora, folkliga... Att känslan försvann vid så stora arenor, de ville ha en klubbturné, bla bla. De berättade med inlevelse om när de såg kent i tidernas begynnelse på någon tragisk liten scen på vattenfestivalen, om hur nära och intimt det hade varit. Att komma nära bandet. (i stora drag... )

Nu verkar det vara samma folk som klagar när de fick det de ville! Hur ska ni ha det?

Jag för min del ser fram emot att se kent på en lite mindre scen, ni kentdinosaurier kanske sett dem på den där lilla tragiska scenen, men jag som nääästan skulle kunna klassas som V&A-fjortis har inte haft den äran. Och oj vad jag har längtat efter det!
    "Min värld" är som gjord för att spelas live!

Nybörjare Mählyns avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kevlarjeans Visa inlägg
    Men alltså vänta vänta.... Men när kent spelade på stadion och sen på tältturnén var det en massa folk på forumet som klagade på att kent blivit för kommersiella, stora, folkliga... Att känslan försvann vid så stora arenor, de ville ha en klubbturné, bla bla. De berättade med inlevelse om när de såg kent i tidernas begynnelse på någon tragisk liten scen på vattenfestivalen, om hur nära och intimt det hade varit. Att komma nära bandet. (i stora drag... )

Nu verkar det vara samma folk som klagar när de fick det de ville! Hur ska ni ha det?

Jag för min del ser fram emot att se kent på en lite mindre scen, ni kentdinosaurier kanske sett dem på den där lilla tragiska scenen, men jag som nääästan skulle kunna klassas som V&A-fjortis har inte haft den äran. Och oj vad jag har längtat efter det!

Instämmer helt. Orka klaga.

Vi ska vara glada att vi får se dem överhuvudtaget tycker jag!

Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •