"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Fan vad kass du är blåjeans !! Ryck upp dig lite !! Kent gör ju för tusa allt för fansen !! Om dom hade velat hade dom förstås gjort 2 - 3 gigantspelningar i stället för en massa små spelningar. Fattar du verkligen inte varför kent t.e.x står 4 dar i rad bara för att spela i stockholm. Eller 3 dagar i göteborg. Dom vet själv att dom är som bäst i en arena på typ 2000 - 6000 pers och vill nu ge alla kentfans en möjlighet att se dom i denna rätta miljö. Men först måste dom checka läget förstås. Läget var som dy vet ypperligt X 10
Exakt The plague!!
Det hela igentligen väldigt logiskt
I guess some people are just born with tragedy in their blood.
Men fjantigt att släppa extrakonserter varenda dag! Ringa boka lokalen igen, fixa med försäljning, fansen ångrar att de inte väntade etc.
ja det var hemskt vad alla blev arga på dom nu :O dom gör det bästa av situationen, det går inte att ändra på allt nu, dom kan inte bara börja om och säga: vi lämnar in alla biljetter och så byter vi till en större lokal som tar mer folk så slipper vi massa extrakonserter. var glada att vi får se och höra dom.
meningslösa, menigslöösa
Kent har inte så höga tankar om sig själva verkar det som med tanke på dokumentären och radiointervjun som gjordes starx innan turné 19. Så dom förväntade sig väl att vi hade glömt bort dom;P
Sen vill dom säkert försöka bli indie igen.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Du skrev ju iofs "Ringa boka lokalen igen, fixa med försäljning".
Och ang påpekades att detta var med säkerhet fixat redan innan.
Alltså, inte krångligt. Iaf inte jämfört med att släppa alla datum på en gång och sedan inte sälja alla biljetter och förlora pengar på det.
Vad du sedan menar med "fansen ångrar att de inte väntade etc" fattar jag inte alls.
Vad är det man ångrar att man väntat på?
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Men alltså vänta vänta.... Men när kent spelade på stadion och sen på tältturnén var det en massa folk på forumet som klagade på att kent blivit för kommersiella, stora, folkliga... Att känslan försvann vid så stora arenor, de ville ha en klubbturné, bla bla. De berättade med inlevelse om när de såg kent i tidernas begynnelse på någon tragisk liten scen på vattenfestivalen, om hur nära och intimt det hade varit. Att komma nära bandet. (i stora drag... )
Nu verkar det vara samma folk som klagar när de fick det de ville! Hur ska ni ha det?
Jag för min del ser fram emot att se kent på en lite mindre scen, ni kentdinosaurier kanske sett dem på den där lilla tragiska scenen, men jag som nääästan skulle kunna klassas som V&A-fjortis har inte haft den äran. Och oj vad jag har längtat efter det!
"Min värld" är som gjord för att spelas live!