Vi får väl alla börja käka Soylent Green för att undvika såna här framtida flamebaits...
Vi får väl alla börja käka Soylent Green för att undvika såna här framtida flamebaits...
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Sallad?! Jag hoppas du är lite ironisk, om inte är det där kanske ditt dummaste inlägg någonsin. Precis som att allt som inte är indivder av andra arter är sallad. Kom igen. Typiskt skitargument från folk som tycker att köttet är heligt och tror att man dör utan det. Jag kan inte tvinga dig att äta mindre kött, men kom för all del inte och påstå att man inte kan leva utan det.
För övrigt har jag insett att kött är synnerligen överskattat efter att ha börjat äta mer vegetariskt. Grönsaker smakar mycket mer än kött och mycket godare. Proteinet kan man ersätta med annat. Nu ska jag tillägga att jag inte ens är vegetarian, jag äter ändå kött emellanåt och jag har liksom ingen princip emot att äta kött.
En rättighet måste motsvaras av samma skyldighet. Du har rätt att leva med skyldigheten att du låter mig leva.
Annars är det ingen rättighet. Och eftersom djuren inte kan styra sitt handlande vore det en omöjlighet att tilldela djur rättigheter.
Men som sagt är man ju helt dum i huvudet om man behandlar djur dåligt bara för att. Det finns ingen rationell anledning till det.
I have seen it all
http://foto.stilren.se - portfolio
Det galnaste av allt är att vi dricker mjölk egentligen.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Är du medveten om att våldtäkter, zoofili, incest bl.a. också förekommer väldigt ofta i djurriket och thus är "naturligt"?
Är det okej att våldta sin dotter och hund? Jag menar det är ju "naturligt".
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Tänk om det hade vart såhär... angående mjölk.
En kvinna (människor snackar vi nu alltså) föder ett barn, barnet tas ifrån henne, mjölken snor några andra, sedan slaktar dom henne och alla hennes väninnor, usch.
Det är ju precis så vi människor gör mot ko'rna.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost