"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Ja vi får väl se vad som händer 2036. Om Asteroiden kommer att träffa oss på tillbakavägen runt solen eller inte. 2026 så vet vi efter första passagen. Är inte säker på åren, men det är runt där någonstans.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Det finns så många dystopister som vill tro det värsta om allting. Jag ser det mest som att det är deras eget problem och har aldrig förstått poängen med att vara så cynisk. Det där snacket om att utvecklingen går åt fel håll och att det var bättre förr är totalt nonsen, den som påstår det vet inte mycket om världshistorien.
http://foto.stilren.se - portfolio
människan kommer aldrig att dö för när vi minst anar det och tror att vår herre har lämnat oss, då kommer han och räddar oss. vi är hans barn och kommer så förbli
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
En meteorit känns inte så farlig, vi har tekniken att upptäcka dom i tid och spränga den innan den är i närheten.
Att vi skulle få slut på naturresurser känns inte heller så troligt, visst dom kan ta slut, men då har människan redan uppfunnit ersättningar, jag tror att vi inom 100 år kommer att tillverka en stor mängd av våran matvaror i labb, det kommer att ske på ett så effektivt och utvecklat sätt att vi kan ge mat åt nästan hela jordens befolkning.
Jag tror inte att vi kommer att döda varandra i något krig, efter sovjetunionens upplösning så har vi gått stadigt mot en säkrare värld för varje år som gått. Nuförtiden används kärnvapen endast som skydd eller hot. De länder som har kärnvapen har det för att andra länder har kärnvapen, inte för att de planerar att använda dom.
Även om ett gigantiskt kärnvapenkrig skulle inträffa så skulle säkert en liten del av mänskligheten överleva för att sedan återskapa civilisationen.
Det största hotet är nog att solen tillslut kommer att slockna, men vem vet vad vi har för teknologi om så många miljarder år, kanske har vi då skapat en värld som är oberoende av solen, kanske har evolutionen ampassat oss för att överleva även det.
En grej vi inte kan överleva är zombieinvasionen, när den kommer är vi körda.
Sláinte Mhath!
Eller så utvecklas vi bara till en helt ny art som är smartare, större och starkare än oss. Dvs den människan vi känner idag dör ut.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Mer avancerade Cyborgs än vad som finns nu kommer utvecklas och ta över jorden!
Klonerna anfaller!
Har lyssnat på redovisningar om Genetik på praktiken idag och igår och eleverna är nästan helt överrens om att kloner kommer ta över jorden.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.