Blir det konserter nästa år?
Blev lite fundersam vart jag hade läst det,
och kent.nu funkar ju inte att gå in på nu knappt :/
Stod väl att det skulle vara i mars eller nåt?
Blir det konserter nästa år?
Blev lite fundersam vart jag hade läst det,
och kent.nu funkar ju inte att gå in på nu knappt :/
Stod väl att det skulle vara i mars eller nåt?
vi skulle kommit längre, men räckte inte till
februari/mars ja, det har ju stått i några dagar? nog för att sidan strular lite nu....
Okej.Tänkte väl att jag inte var ensam om att ha läst det, men minns inte vart bara.
vi skulle kommit längre, men räckte inte till
det stod till höger på sidan tror jag, just nu fattar jag inte vad som händer... det är väl bara något randomfel hoppas jag
jaa men det såg ju jätte lovande ut! det stog något i stil med att "det kommer att genomföras konserter i samtliga skandinaviska länder i februari/mars".
Kent förgyller denna annars så tråkigt regniga höst-sommar med alla dess underbara nyheter och spelningar![]()
Spelar inte längre någon roll...
Jag tycker att det är helt underbart att det både blir höst och vår konserter!
Men frågan är hur det har tänkt här, kommer det bli en uppföljning på hösten eller en repris? Jag hoppas verkligen att de ha ngn smaskig idé![]()
knappast en repris, kent brukar inte göra samma sak två gånger... "Däremot kommer det att tillkomma konserter i andra städer i samtliga nordiska länder i februari/mars nästa år"
Nej det är vad jag tycker också.. Men jag menar inte att de ska vara på samma ställe, men att det liksom blir som en fortsättning på turnén. jag tycker att det vore roligt om det blev något annorlunda (mer än andra städer) på våren, känns som att det är svårt att göra två skillda turnéer på samma skiva.. Men som sagt så har de förhoppningsvis ngt roligt i åtanke![]()
På turnén februari-mars skulle kent kunna köra en såndär turné som de hade 2002. Ishallar har bra akustik.
Och så kunde dom ju hälsa på i Vasa, som sagt. Göra ett gig här. Det skulle folket här tycka om.
lev livet medan du kan
Ja minst en spelning norr om sundsvall skulle vara toppen! Skellefteå eller Umeå är väl tänkbara skulle jag tippa ...
Trevligt att det både har varit jul & jag har fyllt år då... Jag kommer vara rik.