Hur fungerar egentligen det här med outhämtade biljetter?
På min bokningsbekräftelse från ticnet stod det att biljetterna kunde hämtas samma dag konserten är
Är det olika tider beroende på betalning- och uthämtningssätt?
Hur fungerar egentligen det här med outhämtade biljetter?
På min bokningsbekräftelse från ticnet stod det att biljetterna kunde hämtas samma dag konserten är
Är det olika tider beroende på betalning- och uthämtningssätt?
Har du betalat biljetterna i förväg?
Då kan du nog hämta ut dem samma dag.
Om man bara bokar, och ska betala då man hämtar ut dem, så håller Ticnet bara bokningen ett visst antal dagar. Hämtas de sedan inte ut i tid, då är det fritt fram för andra att boka biljetterna på Ticnet. Det finns därför en god chans för de som inte har biljetter att kunna kolla Ticnets hemsida då & då efter "nya" biljetter (alltså sådana som inte andra har hämtat ut i tid) att köpa.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
asså nu blev jag lite orolig, min bokning som jag gjorde idag har försvunnit på ticnet :O som som har nått lugnande svar?!
Tror du kan vara lugn, har lagt märke till det där två nätter i rad. Vet inte om dom gör nåt med sina system då eller vad det kan bero på, men dom har alltid varit där på morgonen efter.
Editerar mitt svar appropå henks svar: Det som hände mig var att alla bokningar var borta, även med andra artister. Antog bara att det var det som hänt dig med, inte en enskild kent-bokning.
Senast redigerat av Farbror Barbro den 2007-08-01 klockan 23:43.
Herregud. kan knappt tro att det ar sant.
lyckades precis boka tva staplatser till goteborg 23/11.
!!!!!!!!! det var langesen jag var sa har lycklig.
(och jag vet hur jobbigt det ar att lasa nar man sjalv inte sjalv har biljett. forlat. har varit panikslagen de senaste dagarna. )
passa pa folk?
forsta gangen jag klickade stod det bara att de holl pa att reparera eller nat, andra gangen verkade det inte vara nat problem!
Lilian: Gjorde samma sak, helt sjukt. Vart kommer de biljetterna ifrån???
^^hehe, det var lite kul faktiskt
(va faan, nu får jag sluta stalka den här tråden)
I guess some people are just born with tragedy in their blood.
heh flyt, kollade lite random på ticnet under morgonen, och vid halv åtta så fanns det fåtal biljetter kvar till både 17:e och 18:e i sthlm. fick två till 18:e nu också utan större problem :] tur att man inte buda på tradera..
Plague: Nja snarare var jag smått ironisk med tanke på det flytet jag brukar ha med biljetter via internet och telefon. Sedan lyckas man få biljetter när man kommer hem halv fyra lagom rund under fötterna. Det tyckte jag var lite kul i alla fall.