Då var båda kvällarna bokade i Göteborg!![]()
Ja jävlar.. 2 min över 9 va boxen svart ju:P sjukt.. men men fick tag i en iaf.. tjoho..
If only my auntie had bollocks she´d be my uncle...
Jag Har Inga
kom fram i telefon efter typ 4 min och då va allt i gbg slutjävla skit...
Jag Fick En Biljett!!! Jag Har Campat På Ticnet Sen 8:15 Och Spammat Uppdatera, Fan Vad Jag älskar Allt Just Nu!!!!!!
Behöver du få ditt tarmsystem demolerat? skicka ett mail till Wretborn90@hotmail.com
Fick tag i biljetter till göteborg nu i alla fall.
Sjukt snabbt gick det ju...
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Vi fick ingen, faaaansjävlapiss.
Se hur cyniska vi blev, hur patetiska vi var.
Så nu var biljetterma fixad, och vännerna älskar en dubbelt så mycketvaknade hela tiden i natten och trodde jag hade försovit mig och hade ont i magen >< men nu är det bara lyckaaaa!!
ses den 24 nov
![]()
jag fick oxå.. helt asgött.. har båda spelningarna nu, dock sittplats på fredagen men jag klagar inte.. kanske bara e bra.. ha bådeoch..
men som jag sa i den andra tråden: man ska inte bara lite på internet.. bättre o göra det på ett ticnetombud..
Fy farao vad snabbt det gick!
Nu blev jag lite opepp. Men men, det finns ju hopp kvar!
Om någon vill sälja en biljett till extrakonserten i gbg så är jag intresserad![]()
Jag gjorde inte om fredagens misstag att tro att det var lungt att få tag i en biljett till gbg. Logga in tidigt idag, satt o uppdaterade som en galning när det var dags. Fick mina två biljetter. Nu känns livet härligt!
Lyckades få tag i en sen, men nu är problemet att mina kompisar inte kan gå för de hade inte råd att köpa biljetter för mer än 350. >_< Så nu har jag ingen att gå med. Haha.