Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 52

Ämne: Fortfarande stor efterfrågan.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Jag loggade in på ticnet 08.40. Sedan provade jag att köpa gbg-konserten typ varje minut ifall det skulle vara nåt kösystem. Prick kl 09.00 kunde jag först boka biljetterna. Var då tvungen att logga in igen för att gå vidare i köpet. Trodde att jag skulle placeras i kö men icke. Skönt.

Förra gången hamnade jag i kö från 08.55 till 09.10. Då var ju redan biljetterna slut. Så man ska nog se till att vara inloggad redan en stund före och ligga på direkt när dom släpps. Alla andra som försöker logga in senare hamnar väl tydligen i kön för att det är för många inne på sidan samtidigt.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentsoul Visa inlägg
    '

Men någt slags system måste dom ju ändå ha. Fast själv tycker jag också att det är lite fel, det borde vara lika för alla, att man kan gå in f.r.o.m kl 9.00 och boka.

Men något lärde jag mig efter förra biljettsläppet, GÅ UPP I TID logga in på sidan och vänta! Så får man biljetter
    Ja man man skulle väl ha loggat in 20 min tidigare. Men att folk åker land och rike runt för att få se Kent mer än en gång låter helt otroligt!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sommarviila Visa inlägg
    Så jävla dåligt att biljetterna släpptes innan kl. 9!!!!!!
    Jag ställde mig i kö 8.50 och blev utan biljett till Gbg-konserten!
    dom släpptes inte innan klockan nio

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Jag loggade in på ticnet 08.40. Sedan provade jag att köpa gbg-konserten typ varje minut ifall det skulle vara nåt kösystem. Prick kl 09.00 kunde jag först boka biljetterna. Var då tvungen att logga in igen för att gå vidare i köpet. Trodde att jag skulle placeras i kö men icke. Skönt.

Förra gången hamnade jag i kö från 08.55 till 09.10. Då var ju redan biljetterna slut. Så man ska nog se till att vara inloggad redan en stund före och ligga på direkt när dom släpps. Alla andra som försöker logga in senare hamnar väl tydligen i kön för att det är för många inne på sidan samtidigt.
    jag var inloggade och tryckte några få sekunder över nio, köade en halvtimme och fick inga biljetter till göteborgskonserten. så kan det gå...

Standard

Helt otroligt att allting gick slut så snabbt...Fick ingen biljett till Gbg

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av kallt_kaffe Visa inlägg
    Vad kul! Klockan är 9.06 och det är bara Lund-spelningen kvar.

Fick tag i mina biljetter denna gången så det känns bra!

Hur gick det för er andra?
    Grattis!

Jag fixade en till Lund vid fredagens släpp.
    Eller jag fick hjälp, eftersom jag jobbade då.

Tur att det räcker med en i Lund för mig,
    eftersom jag råkar jobba även idag kl 09, haha.

3 gånger senaste 6-7 veckorna har jag börjat jobba kl 07,
    och självklart skulle 2 av de dagarna infalla just under biljettsläpp.
    Biljettsläppen planerades efter mitt jobbschema... en sammansvärjning.
    Senast redigerat av kallt kaffe med socker den 2007-08-01 klockan 09:50.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Standard

Lyckan är total!!

Tycker dock synd om dom som inte fick nån biljett, vet själv hur dåligt jag mådde i fredags när jag inte fick nån biljett!

Men nu är jag bara lättad och glaaad.
    (nu återstår bara problemet att försöka byta till lördagsbiljetter istället....men det är inte så väsentligt)
    Grâce ā toi ā nouveau je respire...

Erfaren medlem Popcorn.s avatar
    Reg.datum
    Jun 2005

Standard

Jag öppnade sidan klockan 8.20 ungefär, uppdaterade var 5e minut tills klockan 8.55 - sen uppdaterade jag typ hela tiden tills 9. Fick logga in en gång till sen, men det hade ingen betydlese: jag fick ståplats i gbg Lycka!

edit: Ok, jag har biljett till den 23e också, men då är det sittplats: och dålig sittplats, dessutom. Så..

Standard

Citat Ursprungligen postat av kallt_kaffe Visa inlägg
    Vad kul! Klockan är 9.06 och det är bara Lund-spelningen kvar.

Fick tag i mina biljetter denna gången så det känns bra!

Hur gick det för er andra?
    Det gick ju sådär, vi fick till Lund til slut,men ville ha i Götet. ...då var vi 4 pers som ringde som galningar och försökte boka på WWW...

Standard

Yees! Fick mina efterlängtade biljetter till gbg! Fick inga biljetter i fredags, men idag lyckades jag. Logga in typ 20 i 9 o satt sen o uppdaterade kontinuerligt. Sen när det var ett par minuter kvar uppdaterade jag gång på gång tills det blev fritt att boka. Hetsade med bokningen, var tvungen att logga in igen o sen hade jag mina biljetter. Känns grymt bra nu!
    Tråkigt för er som inte fick, vet hur jag kände det efter fredagen.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006

Standard

Jag fick inte tag i biljett på ticnet så jag har köpt en ståplats till gbg för 700 kr...
    Nu är jag lite pank, men det funkar väl det också.

Smygare
    Reg.datum
    Sep 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av joseph Visa inlägg
    Sen tycker jag att det är lite tråkigt att läsa om alla som köpt biljetter till båda kvällarna. Känns som att det inte blir fler personer som får chansen att se Kent utan snarare att samma människor får se konserten två gånger.

Den här hypen kring Kent är helt sjuk. Har aldrig sett något liknande.
    Håller mycket väl med dig! Känns fel att det är några som får tag i biljetter till alla konserterna runt om i Sverige, men sen är det andra som inte får tag i några...
    knep!

Som nån sa, många av Kent-fanen nu är de som hängde på efter att de släpte V&A, men jag själv har lyssnat sen Isola skivan! O även lite singlar innan dess
    Men men, ska inte säga nåt mer, innan man får en snyting...

Smygare
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard Köpte precis nu

För 30 minuter sen köpte jag två biljetter på Globen Biljett vid Globentorget i Sthlm. Det verkade som de hade ett litet gäng med biljetter som inte hade hämtats ut.

Smygare
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Lyckades knipa biljetter till GBG den 24/11, stog i kö sen 8:20!

Standard

Fyfan, den här dagen har varit rena berg-och-dalbanan. Jag var duktig och ställde min alarmklocka (som är utom räckhåll från sängen) på 08:30, datorn på, ticnetsidan framme. Visste att det skulle ta emot lite att gå upp när jag gick och la mig strax efter 5. Ställer alarm på mobilen för säkerhets skull.
    Vaknar 09:17 av mobilen, rusar upp. Skärmen vill inte starta..
    Då ser jag att strömmen har varit av eftersom väckarklockan är 01:18, så då har de som renoverar köket brutit strömmen runt 8, och datorn är av och alarmklockan nollställd. Som grädde på moset var allt uppbokat och jag hamnade i +15 minuters kö på sidan. Fick för mig att ringa, kom fram runt kvart i 10, och då hade nån avbokat 2 biljetter till Sthlm Egentligen ville jag se Kent i GBG, men men.

Tur i oturen.

Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •