and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
jag tar ju för fan inte ett enda jävlaste skit från någon. laddar jag ner en kopia begår jag ingen som helst stöld, kopierar man en skiva så har butiken fortfarande kvar sitt exemplar och därmed möjliggheten att sälja den till någon som vill ha det mervärde en fysisk skiva innebär. jag är dock inte intresserad av skivan utan vill bara ha upplevelsen av musiken, den upplevelse jag får genom radio eller provlyssning i affären eller att lyssna hos någon annan som har skivan eller att göra mig en kopia eller ladda ner en kopia. upphovsrätten gör inget annat än hämmar fri kulturspridning, den är diktatorisk och tvingar mig att betala för något jag varken vill ha eller betala för. en kopia är ju inget annat än en värdelös kopia av en upplevelse som man får från orginalet och att betala för något värdelöst är ju bara absurt. så kom inte och säg att jag tar något för jag skulle aldrig få för mig att ta en skiva från affären. kopiering är inte stöld nån jävlastans!
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"