Tråkigaste omslaget:
![]()
Tråkigaste omslaget:
![]()
när jag köpte min hagnesta hill så var fodralet jättefult och nästan sönder. ja, onödigt att köpa ett sånt fodral men ah.
då bytte jag ut fodralet mot ett helt hemma. det ångrar jag. känns falskt haha.
en gång la jag min mörka du & jag döden på en lampa så fodralet smälte snacka om genialiskt av mig och det går inte att byta ut heller eftersom det är svart
men när man plockar upp skivan så är det ju en bild på tjejen när hon kollar åt sidan. jag tog bort "locket" ovanför och la dit den bilden i den här "inte riktiga" fodralet så allt ser ju rätt ut.
kände mig bara tvungen att delge er av detta.. haha
haha vad känslig du är, det första som hände när jag kom hem och hade köpt tillbaka till samtiden var att tappa den i golvet så fodralet gick sönder, min b-sidor är helt trasig häftet är tejpat och grejen som skivorna sitter fast på är helt trasig och min kent gick pappa på så det gick sönder helt och hållet så jag bytte ut den mot nåt helt annat fodral. dom har varit med om mycket dom små liven
min v&a skiva (alltså skivan, inte fodralet hahaha) är jätterepig. går inte att spela vissa låtartur att man har boxen då
Programledaren för Go' kväll är så söt när han tafatt försöker hjälpa kocken i köket!
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.