Dere har misforstått HELT. (vil si, ikke jessica)
Plata kommer til å hete "Absolute kent 8 disco" og kommer til å låte som den helt og hållet har blitt gjort på jockes laptop uten bruk av eksterne mic'er eller annet unødvendig (dyrt) ekstrautstyr.
Ingen dister, men mye syntetisk lyd, programmerte trommer, ferdig utklippslingor fra garageband og alt som er billig.
Alt gjort for å få det så billig og poppig som mulig, slik at skivbolaget taper minst mulig penger.. Kanskje vi kommer til å kjenne igjen jockes røst der inne, om vi er heldige.
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
Blir TTS med DOJDS kompletthet.. Ännu mer gnissligt, konstigt, svårsmält, deppigt, synthigt, tungt och farligt, ännu mer knark, fylleångest, våld och förlorad kärlek, ännu mer pretentiöst och kompromisslöst. Mitt Kent 2009, I´m waiting for you!
Senast redigerat av Staffan747 den 2009-04-21 klockan 19:02.
Jag hoppas inte de kommer låta som TTS, skulle tycka de var tråkigt om de gjorde en likande grej igen. Och det finns faktiskt en sak som jag tror kan tala för att de inte kommer bli så mycket synth. De är att den delvis är inspelad i Berlin. Tror att Kent skulle tycka de var kul att åka till Berlin och spä på tanken att de kommer låta som TTS och sen göra nåt helt annorlunda. Eller vad tror ni??
Tror vi kommer få höra en hel del genomtänkta syntslingor och feta Kentdisco-spår som inte understiger 120 BPM.
En blandning mellan Musik non stop och Berlin, kanske?
Personligen hoppas jag på något i elektrostil, med gitarrinslag. Modernt kommer det nog bli i vart fall.
Du och jag, Döden <3
Omslaget:
![]()
Ännu en gång, underbart Staffan!
hm, jag tror att det kommer låta ganska kentigt. och ganska perfekt. faktiskt!