Hur kommer det att låta? Hur vill ni att det ska låta? Spekulera och tyck till här!
Hur kommer det att låta? Hur vill ni att det ska låta? Spekulera och tyck till här!
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Jag hoppas på en blandning av nordman och finsk retropop
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
dom plockar in alla sina gamla distpedaler och sen köper dom tre dussin pedaler till och kör allt genom gamla marshallstärkare och manglar skiten ur sina gitarrer och lägger 15 hårddistade gitarrspår på varje låt och extrem basdist. så vill jag att det ska låta
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag visste att den skulle komma, Tråden med stor T
Vi kommer diskutera och spekulera oss till döds, sen när kentmännen har fått nog av att plåga oss av nyfikenhet så släpper dom bomben och berättar lite och skriver några textrader![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag tror att det kommer att låta perfekt. Jag kan inte tänka mig att jag inte kommer bli nöjd... Menar, de har skrivit så fantastiskt bra musik hittils och så länge det inte blir massa hiphop och mög så kommer det nog bli så bra så![]()
When you can live forever, what do you live for?
jag säger bara dist dist dist och åter dist och massa massa gitarrer så blir det fantastiskt
Jag tror de kommer göra en skiva som är helt sönderdistad och söndermanglad av gitarrer och med en rejäl basdist
Skivan kommer heta "du & jag tobbe"
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Dom har gjort en cover-platta på Gyllenes 80-tals dängor...
...Svarta tysta tårar...
![]()
![]()
Varför inte lite dansband á la Scotts och rysk polka!
tror det kommer låta som en blandning av TTS, familjen och depeche.
Mer synth alltså
Det kommer låta fantastiskt, jag vet det, det finns inget annat än fantastiskt i kent världen. ÅH GUD VAD JAG LÄNGTAR EFTER TURNÉ...jag är jätteensam om det tror jag minsann...![]()
Jag tror på lite mer gitarrer än på förra skivan, men ändå kommer det kanske finnas lite spår kvar av TTS. En blandning av Du & Jag Döden och Tillbaka till samtiden kanske?
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"