Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Någon som hört låten på BOXEN Skiva 6.

Medlem ÖvreGärdtres avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard Någon som hört låten på BOXEN Skiva 6.

Måste bara höra om det är någon mer som har hört låten på skiva 6 i BOXEN!? Det är B-sidor 95-00 cd2. Efter ungefär 19-20 minuter kommer något ganska kul. Tror väl att det är Sami som sjunger! Lyssna får ni se!!

Standard

haha det är mustonen och jag tror dom flesta känner till det

Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av 070307 Visa inlägg
    haha det är mustonen och jag tror dom flesta känner till det
    OK ja var bara tvungen att fråga. Lät liksom bara spelaren stå på o sen kom det där jag undrade vad i h. är det där!!! Lite kul, mamma köp en öl till mig mamma kom hem, pappa köp mig en bil, och guld snoppen hoppar på stranden eller nåt! är inte helt haj på finska! Ha ha men den va kul iallafall!!!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Låten brukar kallas "Papin Jahti", men jag vet inte om det är någon officiell benämning eftersom den inte finns med i skivans låtlistor. I Spotify kallas den för "Markus sång".
    Här har du hela texten + översättning.

Den är även med på "vanliga" "B-sidor 95-00" och här finns redan en topic om den.

Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg
    Låten brukar kallas "Papin Jahti", men jag vet inte om det är någon officiell benämning eftersom den inte finns med i skivans låtlistor. I Spotify kallas den för "Markus sång".
    Här har du hela texten + översättning.

Den är även med på "vanliga" "B-sidor 95-00" och här finns redan en topic om den.
    Aha! Man tackar, det va ju lite kul tycker jag, har ju lyssnat massor men jag har altid stänkt av efter sista spåret annars!!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •