Bästa är ju när hon Rakel bjuder med en vegan som inte dricker vin och som lyssnar på Doktor Kosmos (?)!
Bästa är ju när hon Rakel bjuder med en vegan som inte dricker vin och som lyssnar på Doktor Kosmos (?)!
Finns många guldkorn med Glans, för att glida ifrån Skatan bara en liiiten aning. World tour of Skåne ligger ju uppe i 6 delar, hela showen. En klassiker. Även Stockholm Live, men det är så satans uttjatad vid det här laget, så här är RAW istället som en avrundning av mitt klipplänkande idag. Inspelat i hösten 2008, sänt på Kanal 5 tidigt i våras:
THE END!
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Går det inte att få tag i hela säsong 1 och 2 av Kvarteret Skatan på DVD? Är det bara säsong 3 som finns komplett?
Det är bara den tredje som är komplett, men tvåan känns ganska komplett. Jag vet inte riktigt vad de har klippt bort. Inte mycket, känns det som. Ettan var nog inte lika många avsnitt, men de har klippt ihop delar av den säsongen till ett långt. Så att säga. Sedan finns det en live-dvd med. Och de ska sätta upp en ny liveshow i höst, sedan finns det planer på en fjärde säsong med. Dock inget spikat.
Glans är bäst, men även Batra är sjukt rolig live / stand up. De kompletterar varandra dessutom jäkligt bra. Det är nog tio år sedan jag såg dem live första gången, då var de uppvärmare (var för sig, inte tillsammans) åt Adde Malmberg. Sedan dess har jag följt dem såväl live som på TV. Ser alltid Glans live så fort jag får chansen. Han gör ju en hel del här hemma i Skåne emellanåt.
en liten vink till nästa gång:
http://forumet.kent.nu/showthread.php?t=704
fast tycker ändå man ska hålla roliga yt-klipp till roliga yt-klipp-tråden.![]()
nä men sa bara att nästa gång kan man väl ta det där? eller äh
Ja, här går de förlorade när alla börjar spamma och chatta senare ikväll. I den andra rullar inte sidorna lika fort. Fast det är gamla klipp, känns inte så nyskapande att smälla upp 3-4 gamla Skatan och Glans i den tråden. De är mer nostalgi. Nåja, gjort är gjort, så det så!![]()