Suffer with pride.
Den här artikeln hör väl mer hemma i denna tråden: http://forumet.kent.nu/showthread.php?t=4263
Kulturminister och vet ej vad sångaren i kent heter....
Geez
I och för sig ingen nyhet. Hon verkar bara gilla opera, klassisk musik och liknande finkultur som är godkänd av etablissemanget.
Men det löjliga är att hon vägrar svara på några lättsamma kulturfrågor med Eskilstunaanknytning. Eller rättare sagt, att först gå med på att svara på frågorna och sedan upptäcka att man inte kan svaret på första frågan, och då backa ur. Har hon hört talas om uttrycket "att bjuda på sig själv"?
Låt dom komma nu
kulturminister................................... jo tjenare.
kulturministern luktar curry
kultur handlar inte bara om populärmusik. kent är bara ett band i hela musik-och kultursverige/matilda
Jag håller faktiskt med Jånna lite. Vet inte om det är ett måste att veta vem sångaren i Kent är.
Visst, pinsamt att hon inte ville försöka att svara ens, det kan jag hålla med om. Jag tycker dock det är liiite för mycket ilska i denna tråd. ^^
Jag personligen blir knappast mörkrädd. Tyckte det var rätt väntat, kulturminister eller ej.
Nej jag tycker inte heller det är ett måste att veta nåt om kent för vanligt folk men är man kulturminister och inte vet så är det rätt pinsamt.
Nä, inte så värst.
Jag tycker ni gör en höna av en fjäder (wow, har alltid velat trycka in det där talesättet på ett korrekt sätt!).
Till att börja med är ju kulturministern nästan helt döv.
Musik kanske inte hennes starkaste sida?
Det är knappast upprörande eller något, men det är ju lite illa ändå...
Fast dom frågade iofs bara om "Eskilstunas mest kända rockband". Om man inte vet att Kent är från Eskilstuna är det kanske inte så lätt, hade varit en annan sak om dom frågade om Sverige största rockband.