Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Hur lång kö?

Nybörjare
    Reg.datum
    Jan 2004

Question Hur lång kö?

Jag hann inte boka i fredags, och inte imorse. Blir smått frustrerad och mycket ledsen då höstmörkrets enda ljuspunkt så bittert försvann...

Såg i någon tråd här på forumet att de fått tag i en biljett, i fredags tror jag, och inlägget var gjort något efter 7. Trots att biljettsläppet var kl 9. Jag förstår inte hur det går ihop.
    Och hur tidigt måste jag gå upp imorgon för att ställa mig i kö för att få en biljett? Och ja, jag tycker det är skit att folk köper maxantal biljetter och säljer dyrt...
    jag önskar jag var där nu..

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Gör så här: Gå in på ticnets hemsida imorn vid 08.30 för säkerhets skull. Logga in med ditt användarnamn och lösenord. Prova sedan att boka den konserten du vill boka en del gånger under tiden fram till nio om det är nån kö eller nåt sånt. Sen är det bara att försöka boka hela tiden när klockan närmar sig nio. Sen när klockan är nio kommer du säkert komma in direkt att boka. För mig var det ingen kö när jag gjorde såhär idag (igår visst). Jag loggade in 08.40 och prick kl 09.00 kunde jag boka och jag behövde inte stå i nån kö. Se bara till att du är inloggad tidigt och försök boka när det närmar sig ska det nog går bra.

För säkerhets skull kan du be någon kompis också sitta framför datorn och göra på samma sätt. Då kan ni ha telefonkontakt vid nio och se vem som kommer in först och kan boka. Ringa till ticnet tror jag inte är någon ide eftersom det alltid verkar vara upptaget.
    Senast redigerat av Is den 2007-08-02 klockan 00:08.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Nybörjare
    Reg.datum
    Jan 2004

Standard

ah, bueno, tack för tipset! Hoppas det funkar. Annars måste jag lägga dyra pengar på nån dyr biljett av nån som egentligen inte vill ha den. Jag har lovat mig själv att inte missa en turné eller speltillfälle igen, efter att några personer inte tyckte att jag kunde kalla mig "fan" förrän jag varit på konsert. idioter. (och nu när jag sett dom live 2 gånger och vet vilka kungar de är på scen kan jag ju bara inte missa.)

Medlem patrik_zidanes avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

vilken konsert ska du ha till? för jag funderar på att hjälpa våra kent-forum-medmänniskor genom att oxå gå in på ticnet och försöka boka.. jag bor i gbg så jag tänker ju ta den först men om ngn har ngn request om annan stad så tar jag gärna emot så ser vi vad jag kan fixa...

Nybörjare
    Reg.datum
    Jan 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av patrik_zidane Visa inlägg
    vilken konsert ska du ha till? för jag funderar på att hjälpa våra kent-forum-medmänniskor genom att oxå gå in på ticnet och försöka boka.. jag bor i gbg så jag tänker ju ta den först men om ngn har ngn request om annan stad så tar jag gärna emot så ser vi vad jag kan fixa...
    Jag vill till sthlm. 19e. Med två storasyskon som har gjort så jag älskar kent. Det vore jättesnällt, men det kunde jag aldrig begära...

Medlem patrik_zidanes avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av cat__herine Visa inlägg
    fan.. sitter nu på ticnet o bara uppdaterar.. men min tur kommer väl datorn o krångla väl då kl närmar sig 09....

Tycker vi går ihop å gör gemensam sak o stämmer ticnet.se för psykisk ohälsa pga stress vid biljettsläpp.

Å Kent med för fan... de kunde väl ta o släppa fler än de gjorde i början ju!!!
    Jag håller på med samma sak. XD Kommer säkert loggas ut när man kan boka...

Nybörjare
    Reg.datum
    Jan 2004

Standard

Jag har biljetter!! ååh, vad glada dom ska bli! vad glad JAG är!
    tack så mycket för tipset! worked like a charm!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Roligt att det gick bra!
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Standard

själv vaknar man 10.00 helt förskräckt...
    • 13 Maj 2005 14 Februari 2008 25 Juli 2008 18 Mars 2010 19 Mars 2010 22 Juli 2010 7 Augusti 2010

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •