hehe tackjag ska nu skriva en tråd i köp och sälj..
hehe tackjag ska nu skriva en tråd i köp och sälj..
Please, ge mig bokningsnumret till en av GBG-spelningarna!
Jag hade varit Dig evigt tacksam! Behöver två ynka biljetter, hade ingen aning om att nya biljetter skulle släppas imorse!!!
Man meddelar liksom inte biljettsläpp ett halvt dygn innan släpp.
Åååh!
edit: uhm, skrev i fel tråd,
Tycker det som du gör, patrik_zidane är jättebra och förstår inte alls att folk gnäller över detta. Svartabörshajarna bör bekämpas. Tycker det är mycket märkligt att man tillåts boka upp till 8 biljetter för ett såpass litet evenemang. Det inbjuder ju till en stor svart dyr marknad.
Själv bokade jag en del extra biljetter under första släppet pga att jag ännu inte vet vilka konserter jag kommer kunna gå på + att jag ville hjälpa några vänner. De biljetter som visar sig vara obrukbara för min egen del kommer jag så småningom att sälja (till originalpriser såklart).
Lägger ut info om detta i köp/sälj forumet när det är dags. Ingen idé att fråga om det nu alltså...
en jättebra idé. bättre att fansen köper upp alla biljetter tillsammans än biljettshopsaker som säljer för 1000:-
Härligt initiativ! Riktigt fult när folk kan tjäna tusenlappar på biljetter.
Tycker uppriktigt synd om dom som köpt biljetter för överpris dagen efter dom första biljetterna tog slut, tänk om dom hade väntat! Det har ju liksom tillkommit ett antal chanser till billiga biljetter, inte minst idén i denna tråd!
jag vill jätte gärna ha 1, 2 eller 3 ståplatsbiljetter till göteborg den 25e
sånna här initiativ värmer verkligen! det finns hopp för mänskilgheten!
skicka ett privat medelande eller lägg till mig på msn enzymer(at)swipnet.se
Senast redigerat av Enzymer den 2007-08-02 klockan 13:18. Anledning: stavfel