Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 25

Ämne: Biljettorganisation så vi kentfans får biljetter

Medlem patrik_zidanes avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard Biljettorganisation så vi kentfans får biljetter

Jag har redan fått min del biljetter och jag tänkte att idag vid släppet så ska jag boka biljetter åt så många andra som möjligt och hoppas att få med mig så många som möjligt att göra detta..

Jag ska nog boka till gbg eftersom det är här jag bor men jag har redan fått ett request om sthlm.. men om vi är flera kan vi lösa detta bättre.. jag ska nog kanske boka gbg ändå eftersom det är max 2 biljetter där..

så finns det fler som ställer upp och kan boka lite sthlm och gbg?

Standard

Det blir inte fler biljetter för att du försöker "boka upp åt kentfans". Tvärt om bidrar du bara till att fler nu initialt blir utan biljett och får fortsatt ångest. Boka en bilejtt åt dig själv om du behöver men låt nu snälla ticnet sköta försäljningen istället för att bilda en stor svart marknad.

Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av egonx Visa inlägg
    Det blir inte fler biljetter för att du försöker "boka upp åt kentfans". Tvärt om bidrar du bara till att fler nu initialt blir utan biljett och får fortsatt ångest. Boka en bilejtt åt dig själv om du behöver men låt nu snälla ticnet sköta försäljningen istället för att bilda en stor svart marknad.
    Jag har redan biljett.. jag ska itne ha mer och därför täntke jag att jag kan boka upp åt andra här i forumet, alltså itne sälja dyrare utan bara ge bort bokningsnummret.. Och bara för att jag bokar upp trots att det itne är jag som ska ha det så ger jag en större chans till att ngn här i forumet får biljett istället för dom biljetthajarna som bara köper upp och säljer dyrare..

Försök göra något för din medmänniska...

Standard

God tanke men nu är risken stor att efter du gett ut bokningsnumret så kan personen i fråga sälja biljetten dyrt. Till och med här på forumet http://www.kent.nu/forumet/forumdisplay.php?f=50 så säljs ju biljetterna svart och för högre priser än ticnets.

Reg.datum
    Oct 2005

Standard

sant men man får väl anta att alla människor är goda... det är värt ett försök, jag hade velat att någon gjorde detta för mig.. om du inte vill vara med så behöver du inte, jag ska iallafall göra ngn glad..

Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2002

Smile

Gör mig glad!

Standard

Se bara till att sälja till rätt folk (sådana som verkligen ska använda biljetten själ) och till självkostnadspris sen så! =)

Reg.datum
    Oct 2005

Standard

yup det är det jag har planerat.. gäller bara att få biljett först.. lycka till allesammans

Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Men jag kommer inte in på sidan...

Erfaren medlem Anxs avatar
    Reg.datum
    Oct 2002

Standard

Nu blir det nog inte fler extrakonserter för nu säljer de inte slut lika fort.
    Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!

Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Jag har nu bokat biljetter om det är folk som vill ha men inte har fått.. x antal.. ger bort bokningsnummrerna.. ska bara lista ut hur man ser mer detaljer på sina bokningar.. verkar itne funka så bra

Erfaren medlem popnonstops avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

Fin tanke i alla fall... Jag kanske har en biljett över, beror på om jag kan gå eller inte. I så fall säljer jag den i alla fall här, och inte till överpris.
    one november, spawned a monster in the shape of this child

Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Jag skulle gärna vilja ha en stå i gbg...

Reg.datum
    Oct 2005

Standard

lägg till mig på msn så kan vi snacka: patrik_zidane@hotmail.com

Jag har följande biljetter till folk:

2 stå gbg 25e (kanske, beroende på om jag ger dom till Xenikas)
    2 sitt gbg 25e
    2 sitt gbg 25e

4 stå sthlm 19e

Medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Sånt här gör mig glad! Jättebra idé! (Jag har visserligen redan biljetter men..) Att du lägger tid på att göra det bara för andra.. =) Du verkar som en trevlig person.
    Om allt man inte väljer, men ändå tvingas ta. Om stoltheten jag sväljer för att klara varje dag. Och allt som jag ska gömma i mitt hjärta utav glas. Om allt det där ska rymmas går jag av.
    Så ta mig med till drömmarnas land...

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •