haha...ja jag trodde också det. men jag har faktiskt stött på en som inte gillade det. han tyckte inte de var skönt...alls.
men sen börjar men ju fundera, de kanske handlade mer om att han ville ha vanligt sex istl för avsugning...
men ni killar som vill får gärna svara![]()
Jag kan tycka det är rätt äckligt med nakna killar, bara en kille jag inte tyckt det med, eller nä, två. Det kanske är lite konstigt..
inget.
tur att inte alla gillar samma...fan va jobbigt de hade blivit då![]()
För övrigt tror jag verkligen inte killar har större behov av sex, tjejer kanske bara är bättre på att dölja det? Och att vara otrogen kanske fler killar är, men det handlar ju mer om personlighet än om kön.
inget.
Det där med otrogen tror jag går ganska jämnt upp mellan könen, faktum är att jag för något år sedan läste en undersökning där flest kvinnor varit otrogna.
Intressant faktiskt, men det kan bero att kvinnan lättare blir "fast" hos en man hon egentligen inte längre är attraherad av(ekonomi, barn, hus etc) och får ett alt genom att vara otrogen. Män har nog lättare(känslomässigt och praktiskt) att bara gå vidare.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Jag tror inte heller att killar nödvändigtvis har så mycket "större behov" än tjejer. Den riktigt stora skillnaden är väl att killar faktiskt får ha större behov och ge uttryck för det, men det är lite svårare för tjejer. Även om tjejers sexualitet är något som blivit mer accepterat på senare tid, vilket ju är en positiv utveckling.
När det gäller oralsex har jag svårt att tänka mig att någon kille kan påstå att det inte skulle vara skönt alls, såvida inte den som utför det hela är extremt klantig. Däremot kan man ju känna obehag inför något som gör att man inte kan njuta i den utsträckning man kanske skulle kunna göra, och då är det ju en annan sak. Men exakt samma sak gäller ju (väl?) för tjejer så det har inte speciellt mycket med just killar att göra skulle jag tro...
Sex är nästan den viktigaste akten som finns i ett förhållande.
Bra sex - bra förhållande.
Det där känns mest som en myt, jag har aldrig hört någon yttra den faktiska åsikten, däremot jävligt många som argumenterar kring att den finns. Om vi ska prata om inställning så verkar fler tjejer än killar prata om kärlek och hur de vill ha nån som bryr sig och är snäll och jada jada, men sen väljer de killar efter utseende och råhet ändå.
http://foto.stilren.se - portfolio
Ska och ska, "de" pratar i alla fall som om kärlek var det viktigaste, men i praktiken går "de" på helt andra kriterier när de väljer sina killar.
http://foto.stilren.se - portfolio