Folk borde ha mer sex och sluta vara så pryda.
Främst tjejer.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
önskar att hysterin kring sex kunde försvinna, snälla
man borde få ha sex med vem som helst oavsett åldrar
man borde få ha sex för pengar om båda parter behagar
man borde inte behöva ha sex alls och bli lämnad ifred om man känner så
att se ett par ha sex borde inte vara någon big deal alls
osv
osv
och så vidare
syftar du på utnyttjande av barn nu eller?
ja typ, antar att du menar vuxna bara då?
Sláinte Mhath!
vuxna och vuxna, det är ju svårt att fråga en treåring om den vill ha sex och få ett ärligt svar eftersom den inte vet vad sex är och personen skulle lätt kunna lura i den att sex är något bra och sen bara skada barnet eftersom den är så liten.
alltså det här uttalande grundar sig i de manliga vänner jag haft/har. ja..jag har själv fallit för de killarna någongång men inte så ofta..tackå lov. de har ingen respekt för kvinnans känslor eller att sex faktiskt betyder något för en del.
och med det säger jag inte att man måste ha känslor för att man har sex med men man ska fan vara ärlig med sina avsikter om en av personerna är kär i en eller väldigt intresserad. man ska inte spela ut kortet "ja jag gillar dig å de kanske blir något i framtiden men just nu är jag inte redo för något seriöst" när man inte menar det utan man bara säger det för att få sex. att säga att man älskar någon, att överösa någon med komplimanger för att sedan när man tröttnat..dissa personen. de tycker jag är fruktansvärt.
att playa flera tjejer samtidigt...jo de extremt vanligt...tro mig
att vara otrogen, inte bara 1 gång utan flera gånger med flera och i flera år...
klart män är djur, kvinnor också. människan är ett djur mer än en varelse. för när de kommer till de grundläggande sakerna, sex, mat, överlevnad då är vi precis som alla andra djur med undantag för vår tänkande, moral, intelligens. men när det inte finns där...vad är vi då?
jag säger inte att alla män är svin. men från de jag träffat när jag varit dans-hoppa samt från taxilivet och även från alla mina manliga vänner så har jag fått ett annat perspektiv på män. jag har inget manshat men jag tycker synd om den mannen som är så liten och som inte utvecklats längre än sin kuk...thats all![]()
Senast redigerat av tigertindra den 2009-08-04 klockan 08:03.
förklara då för mig hur de kommer sig att män under hela mitt liv har stött på mig hela tiden? oavsett om de är gifta, arbetskolleger, om jag är upptagen, inte intresserad, oavsett var man träffar dom så kommer de underbara sex-draget fram hos män...
men de kanske är mitt fel? jag som ber om det? för kort kjol, för urringat, pratar för frispråkigt? är de så de fungerar? då ber jag verkligen om ursäkt
och är kvinnor alltid verkligen lika sexuella som män?
jag har ingen koll på den uvecklingen eftersom jag inte umgås med kvinnor. de finns säkert kvinnor som uppskattar sex och som lätt kan släppa sin utseende fixering, alla måsten, stress osv. men vill de flesta kvinnor verkligen ha sex lika ofta som män? wow isfl...då har vi kommit långt sen huvudvärken![]()
en fråga...
de flesta killar gillar väl oralsex å tycker de är skönt eller är de en myt?