Sidan 1 av 156 123456789101151101 ... SistaSista
Resultat 1 till 15 av 2330

Ämne: Tråden om sex

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard Tråden om sex

vi har en kärlekstråd, en moraltråd, resetråd, filmtråd, boktråd å blablabla...
    men ingen sex-tråd. så nu kände jag att de är dags. medelåldern är väl ändå så pass hög så de är okej att diskutera. hoppas jag. men om moderatorerna finner de opassande så är de väl så å då får vi väl inte diskutera sex här även om det är lika självklart sak för mig som film, rese, självmords eller kärlekstråd...

så fråga på...berätta erfarenheter...undra och skratta och skäms framförallt inte för att vilja ha de liiiite skönare mellan benen

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    medelåldern är väl ändå så pass hög så de är okej att diskutera. hoppas jag.
    kul att du har ändrat åsikt.
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Reg.datum
    May 2004

Standard

skillnad på att diskutera å något annat....

Reg.datum
    May 2004

Standard

vad jag undrar är. hur kommer det sig att män i princip alla åldrar är beredda att göra vad som helst för att få sex? det är en största anledningen till att jag alltid kommer se dom som de svagare könet.

visst de finns bra killar. men det finns inte många killar som skulle tacka nej till sex av moraliska skäl..

Erfaren medlem svantees avatar
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Sex är skönt men det har sina baksidor.

EDIT: Det ger mig bl.a. prestationsångest.
    Senast redigerat av svantee den 2009-08-03 klockan 22:44.
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

Adam K.
    Guest

Standard

vad jag undrar är. hur kommer det sig att män i princip alla åldrar är beredda att göra vad som helst för att få sex? det är en största anledningen till att jag alltid kommer se dom som de svagare könet.

visst de finns bra killar. men det finns inte många killar som skulle tacka nej till sex av moraliska skäl..
    Wow, snart kommer väl argument som "män är djur" fram...

Lite offtopic, men jag har undrat en sak ett bra tag. Hur kommer det sig att muslimer i princip alla åldrar är beredda att göra vad som helst för att terrorisera oss fredliga människor här i västvärlden? Det är den största anledningen till att jag alltid kommer se dem som ett svagt, religiöst folkslag.

Visst finns det bra muslimer, men det är inte många muslimer som skulle tacka nej till att bomba sönder en buss av moraliska skäl.

Eller vänta nu, vad gjorde jag där...?
    Senast redigerat av Adam K. den 2009-08-03 klockan 22:52.

Medlem
    Reg.datum
    May 2006

Standard

du kan inte ha träffat många bra killar?

Standard

Citat Ursprungligen postat av Adam K. Visa inlägg
    Väl talat. Dåliga argument.

Erfaren medlem svantees avatar
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Jag tror majoriteten på detta forum INTE är den typen av killar. Jag är absolut inte sådan.
    Det här forumet har en lite högre status bland folk, det är svårt att förklara. De är smartare/mer intellektuella, egentligen gillar jag inte att kalla människor för det. Men jag antar att det är därför.
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av nollfem4 Visa inlägg
    Väl talat. Dåliga argument.
    Precis. Det skulle kunnat varit ett intressant ämne (hur mansrollen verkligen radikalt har ändrats här i västvärlden på väldigt kort tid), men istället förvränger hon det hela till ett smygande manshat.

Märkligt säger jag bara.

Erfaren medlem moongirls avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard

Lite offtopic, men jag har undrat en sak ett bra tag. Hur kommer det sig att muslimer i princip alla åldrar är beredda att göra vad som helst för att terrorisera oss fredliga människor här i västvärlden? Det är den största anledningen till att jag alltid kommer se dem som ett svagt, religiöst folkslag.

Visst finns det bra muslimer, men det är inte många muslimer som skulle tacka nej till att bomba sönder en buss av moraliska skäl.

Eller vänta nu, vad gjorde jag där...?
    Oj oj oj, vad nära jag var att attackera detta inlägg innan jag kommit till den sista meningen, bra teknik där.
    Signatur.

Adam K.
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av moongirl Visa inlägg
    Oj oj oj, vad nära jag var att attackera detta inlägg innan jag kommit till den sista meningen, bra teknik där.
    Hoppas min kritik mot tindras inlägg illustreras på ett bra sätt då! ^^

Erfaren medlem moongirls avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard

Hoppas min kritik mot tindras inlägg illustreras på ett bra sätt då! ^^
    Ja, det tycker jag verkligen, men jag blev faktiskt lite paff innan jag fattade, liksom...det trodde jag inte om honom. Haha.
    Signatur.

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Det måste vara jobbigt att vara så paranoid och inte kunna tro på något gott om sina medmänniskor.
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

är inte den gängse bilden att kvinnor inte får tycka om sex alls och vara lika kåt som en av alla de män som bara är ute efter sex för då anses de som promiskuösa?
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

Sidan 1 av 156 123456789101151101 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •