86 här så jag har iaf möjlighet att minnas det sista året av 80 - talet:P
86 här så jag har iaf möjlighet att minnas det sista året av 80 - talet:P
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Jag noterade mitt första könshår 21/9 1986.
Då kände jag mig vuxen, och kände mig tvungen att prova på självsex.
när jag var liten, på 80-talet, fanns det bara två tv-kanaler i sverige, inget internet och än mindre windows och intelprocessorer. nintendo 8-bitars var den hetaste spelkonsollen och först när jag var fem år fick vi ytterliggare en tv-kanal i sverige (tv3) vilket var en sensation liksom. känns inte som att många tror en när man säger att det fanns en tid före internet med bara två tv-kanaler i rutan
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
jag började skolan på 80-talet. förskolan 1987 och första klass 1989. dessutom åkte jag scania cr76-buss när jag var liten, trotjärnarna som hängt med sedan högertrafikomläggningen 1967 och som nästan alla äldre rävar här på forumet borde ha åkt med nån gång. dessutom har jag åkt "kamelen" till ystad när jag var liten, den dubbeldäckade rälsbussen som sj körde med på den tiden
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag får nog hålla med Oskar.
Jag kan inte påminna mig själv om många bra saker som kommer ifrån 80-talet.
Vilket denna kille inte håller med om:
I'm feeling kinda basic today.
Några av de få grejerna jag gillade var alla underbart dåliga slasherfilmer som gjordes.
Och, så klart denna...
Senast redigerat av Läggdags den 2009-08-24 klockan 18:40.
I'm feeling kinda basic today.
Underbar låt, som jag aldrig hört! Den här känns mindre tidlös men låter lite liknande:
Laura II - Fields of the Nephilim
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di