Jag har just blivit ägare till ett prima munspel (stämt i G) och vill lära mej spela "munspelsdelen" i Kevlarsjäl men hittar inga noter någonstans.
Är det någon som vet hur det ska spelas?![]()
Jag har just blivit ägare till ett prima munspel (stämt i G) och vill lära mej spela "munspelsdelen" i Kevlarsjäl men hittar inga noter någonstans.
Är det någon som vet hur det ska spelas?![]()
Munspel skulle ju va himla tufft o kunna alltså
Det finns säkert nån här som vet, dock inte jag.
Men välkommen till forumet, ser att du är ganska ny. Har inte sett dig förut iaf.![]()
äger faktist också ett munspel och har slöletat förgäves. hade mycket riktigt varit coolt att kunna.
men finns det ingen som har typ nån guitar pro tab till kevlar själ eller nåt för på dom brukar det ju finnas med sånt här
// tack![]()
Skriv ett pm till Jocke om det hela. Så kan du ju alltid hoppas på ett svar.![]()
haha man kan inte pma honom tyvärr
Jag har också letat runt lite då och då, men det verkar ju inte finnas nånstans på nätet..
GB är ett gästboksinlägg, du klarar nog av att göra det![]()
Var är hjärnan?
Här är våldet.
jaha, vart gör man det då? xD
Var är hjärnan?
Här är våldet.
Eller så svarar kanske Jocke här i din tråd, med lite tur. Ge honom någon eller några dagar så kanske turen är med dig.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Ja Jocke är ju en hygglig man så det gör han nog![]()
han brukar inte svara på besökarmeddelanden(gästboksinlägg) iaf. jag frågade honom en gång om han ville grilla med mig men han svarade inte. dessutom verkar han ha rensat sina meddelanden nån gång för det är borta nu.