Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 19

Ämne: Håll Er Till Rätt Tråd

Medlem
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard Håll Er Till Rätt Tråd

Kan inte en moderator länka iväg alla som ger bort, säljer eller byter sina biljetter till rätt tråd här på forumet.
    Här pratar vi väl om Höstturnen?
    Folk som klagade förut att folk säljer här, det är samma personer som ger bort sina biljetter eller liknande.
    Håll er på rätt forum.
    jag vill prata om Höstturnen inte om biljetter som säljs eller liknande.
    Folk kan väl boka själva?
    Jag är inte besatt av kent, gillar bara deras musik!

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv.

Köp, försäljning & byte av biljetter har en speciell avdelning på Forumet!

Detta är en turnéavdelning, om kommande turnén.
    Inte biljetthandel. Den finns någon helt annanstans.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Medlem patrik_zidanes avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

om du menar min tråd så var det mest en upplysning om att folk ska boka biljetter till turnen åt folk här i forumet..

Sen skrev jag bara att ja gfått och till vilka.. nu ska jag posta i köp o sälj.. bara så du vet, jag tycker fortfarande den tråden passar bättre här...

Medlem
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Vad tycker du annars om turnen då?
    Ska du gå på alla konserter i Sverige?

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Ganska obegripligt hur någon kan missa det alls.
    "mh" har ju en låst informationstråd överst om det.

http://www.kent.nu/forumet/showthread.php?t=484

Så jävla svårt är det inte att läsa... trodde jag i alla fall...

patrik_zidane --->

Jag syftar inte på din tråd, utan det finns för fan överallt.
    Det chattar & spammar sönder allt potentiellt snack om turnén.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Medlem
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av patrik_zidane Visa inlägg
    om du menar min tråd så var det mest en upplysning om att folk ska boka biljetter till turnen åt folk här i forumet..

Sen skrev jag bara att ja gfått och till vilka.. nu ska jag posta i köp o sälj.. bara så du vet, jag tycker fortfarande den tråden passar bättre här...
    Men det är som alla jobbiga metroutdelare som stoppar tidningen under näsan på en när man är på väg till tåget, vill jag ha en så kan jag be om en.

Som dina biljetter, vill nån ha kan dom väl boka själva!

Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av DMJN Visa inlägg
    Men det är som alla jobbiga metroutdelare som stoppar tidningen under näsan på en när man är på väg till tåget, vill jag ha en så kan jag be om en.

Som dina biljetter, vill nån ha kan dom väl boka själva!
    Jo men bara för att du har biljetter och för att du kan och har tid till att boka så betyder itne det att alla andra har samma tur... Om du inte hade några biljetter efter idag, skulle itne du då vilja att någon kom och sa att dom hade bokat och att do mger bort det om du vill ha en... tänk på det istället.. behandla folk som du vill bli behandlad...

Jag har nu gett bort en ståplatsbokning och den personen blev iallafall överlycklig.. det är kul o göra saker för annat folk än sig själv...

Medlem
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Jo men bara för att du har biljetter och för att du kan och har tid till att boka så betyder itne det att alla andra har samma tur... Om du inte hade några biljetter efter idag, skulle itne du då vilja att någon kom och sa att dom hade bokat och att do mger bort det om du vill ha en... tänk på det istället.. behandla folk som du vill bli behandlad...

Jag har nu gett bort en ståplatsbokning och den personen blev iallafall överlycklig.. det är kul o göra saker för annat folk än sig själv...
    Om inte alla tänkte som du så kanske alla kunde boka sina egna biljetter.
    Tanken är fin, som en liten björntjänst.
    Kanske det är du som har bokat upp alla biljetter så att ingen kan boka som som är fulla just nu, för att du vill ge bort dina biljetter.
    Det kanske fins folk som ringer på telefon och inte har tillgång till internet, hur ska dom då se detta forum?

Jo för att du har bokat alla biljetter för att ge bort på dom på detta forum, i fel tråd!

Medlem
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Kanske det är du som har bokat upp alla biljetter så att ingen kan boka som som är fulla just nu, för att du vill ge bort dina biljetter.
    Det kanske fins folk som ringer på telefon och inte har tillgång till internet, hur ska dom då se detta forum?

Jo för att du har bokat alla biljetter för att ge bort på dom på detta forum, i fel tråd!

Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av DMJN Visa inlägg

Men nu är inte världen svart och vit utan den är full av olika färger och olika folk.. alltså finns det dom som kan boka för sig själva och dom som itne kan.. det är omöjligt att alla gör på det ena eller andra sättet.. alltså bokar itne alla själva och då är jag där och hjälper dom..

Och skulle jag boka upp alla biljetter? den tanken e ju oxå väldigt fin.. och dom som bara ringer och itne har tillgång till internet kan ju gå till ett ticnetombud och köpa.. och jag påverkar nog inte dom som ringer för att ringa är i princip omöjligt att få b iljetter på oavsett om jag är där o bokar eller inte.. det finns folk som är värre än mig och jag är inte ens dålig, jag försöker bara hjälpa folk.. det finns massa hajar som bara köper o bokar upp för att sälja vidare dyrare.. jag försöker iallafall göra ngt åt det och hjälpa oss på kent.nu i motsats till dig som bara verkar vara emot att alla inte är likadana och att vissa faktiskt bara försöker hjälpa...

Medlem
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Men nu är inte världen svart och vit utan den är full av olika färger och olika folk.. alltså finns det dom som kan boka för sig själva och dom som itne kan.. det är omöjligt att alla gör på det ena eller andra sättet.. alltså bokar itne alla själva och då är jag där och hjälper dom..

Och skulle jag boka upp alla biljetter? den tanken e ju oxå väldigt fin.. och dom som bara ringer och itne har tillgång till internet kan ju gå till ett ticnetombud och köpa.. och jag påverkar nog inte dom som ringer för att ringa är i princip omöjligt att få b iljetter på oavsett om jag är där o bokar eller inte.. det finns folk som är värre än mig och jag är inte ens dålig, jag försöker bara hjälpa folk.. det finns massa hajar som bara köper o bokar upp för att sälja vidare dyrare.. jag försöker iallafall göra ngt åt det och hjälpa oss på kent.nu i motsats till dig som bara verkar vara emot att alla inte är likadana och att vissa faktiskt bara försöker hjälpa...

Ja, lite som Robin Hood...
    Han var också snäll.

Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Ja det var han.. lr snarare: han är snäll

Medlem
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Ja det var han.. lr snarare: han är snäll
    Men ändå olagligt, sant eller falsk?
    Att ta från dom rika ge till dom fattiga?

Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Ja det robin hood gör är olagligt.. men jag tar ju itne från någon.. jag bokar från ticnet och det får alla göra.. sen ger jag bort till de "fattiga".. så mitt är inte olagligt eller mot reglerna..

Medlem
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Ja det robin hood gör är olagligt.. men jag tar ju itne från någon.. jag bokar från ticnet och det får alla göra.. sen ger jag bort till de "fattiga".. så mitt är inte olagligt eller mot reglerna..
    Gör som du vill.
    Det är inte olagligt det du gör.
    Jobbar du inte, har du tid med sånt?

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •