jag gillar revolt 3, beskyddaren, berg och dalvana och visslaren mest tror jag ;o
Kungen är död
Revolt III
Musik non stop
Kevlarsjäl
Ett tidsfördriv att dö för
Stoppa mig Juni (Lilla Ego)
En himmelsk drog
Stanna hos mig
Cowboys
Beskyddaren
Berg & dalvana
Insekter
Visslaren
jag gillar revolt 3, beskyddaren, berg och dalvana och visslaren mest tror jag ;o
är inte insekter lite väääl underskattad
meningslösa, menigslöösa
jo, faktiskt... Newborn... även Ett tidsfördriv att dö för....
by the way tycker jag att dessa låtar är bäst på detta album
Musik non stop - kents klart starkaste förstasingel tillsammans med "Ingenting"
Stoppa mig juni (lilla ego) - ja, är det nån som INTE känner för denna underbara låt?
Cowboys - bedårande musik i sitt esse
Beskyddaren - texten är nästan magisk och musiken är lika magisk, en magisk låt helt enkelt
Berg&Dalvana - nostalgi, en utav mina första kentfavoriter, är det fortfarande! fantastisk
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Jag tycker inte att man kan läsa ut hurvida en låt är underskattad i en omröstning om bästa låten.
Man kan bara rösta på en låt, därmed inte sagt att man inte gillar dom andra låtarna.
nej, men efter vissa om och men har jag kommit fram till att insekter är midre populär.
och sen vill jag flika in att, inte med för våldsam röst, säga att usch, musik non stop xO jag har väääääldigt svårt för hits. det säger jag inte bara för att jag vill låtsass vara något hardcore-fans, utan så är det bara.
meningslösa, menigslöösa
Musik non stop är ju fantastisk! Helt underbar.
Handlar ju bannemej om när jocke tog pennan i handen och startade hela orkestern!
.
.
gör som enskadaredanskedd =)
Kungen Är Död inte bäst på plattan men lika sjukt bra varje gång.
Kevlarsjäl genialisk sommarlåt (för mig iaf)
Stoppa Mig Juni (lilla ego) centimental låt som man inte kan annat än älska.
Cowboys bästa låten enligt mig. nästan så man tjuter när man hör den.
Visslaren sjukt underskattad avslutningslåt
"att tänka själv blev för primitivt"
http://musikfarbrorn.blogspot.com/
http://www.lastfm.se/user/popmannen
Stoppa mig juni - En av de mäktigaste låtarna kent gjort.
Berg & Dalvana - Framför allt texten är ju så underbar. Älskar att den får ett sådant tryck efter andra versen.
Beskyddaren - Texten lyfter låten. Jocke vrålar ju nästan igenom refrängen. Vackert!
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Jag säger då det
Texterna är väldigt känslosamma på HH känns det som.
.
.
Nu har jag äntligen bestämt mej o röstade på Stanna hos mig. Andra alternativ var Revolt III o En himmelsk drog, men nu fick det bli såhär.
Otroligt svårt, men det fick bli Kevlarsjäl, då vet jag att jag inte ångrar mig.
När man verkligen är inne i den låten är det svårt att säga att det går att älska någon annan låt mer någonsin...munspels-solot är kanske det vackraste partiet i en kentlåt någonsin!
Annars så kommer Beskyddaren inte långt efter, den var dessutom bara så underbar att höra i tuna den 12:e!
Revolt III har kanske det grymmaste introt ever...och Stoppa mig Juni kammar nog hem priset för ett av de bästa outrona, så otroligt mäktig, desperat och gripande som den är...
Håller med om Munspelet, det är hur bra som helst.
.
.