jag tycker att omslaget var snyggt. samma som den röda bandbilden fast tvärtom![]()
jag tycker att omslaget var snyggt. samma som den röda bandbilden fast tvärtom![]()
Omslaget är grymt snyggt. Utan tvekan det bästa Kentkonvolutet någonsin.
Jocke, är det möjligtvis den fantastiska modellen Ambra Bolin vi ser på bilden?
Efter att fått tid till att lugnat ner mig lite (ja, har varit utan internet, telefon och alla sorts teknik sen i söndags) har jag kommit fram till att det kanske inte riktigt var så fult som jag tyckte då... Men det är långt ifrån bäst i alla fall.
Det känns så... hm, mainstream på något sätt haha, tyvärr.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Gillar inte gultonen i Isola-konceptet, däremot älskar jag de matta silvriga bandbilderna till det albumet. Så jag kan halvt om halvt hålla med dig. Och sen kan jag hålla med om att paint-kritiken är helt obefogad, skulle snarare säga det fulländar konceptet! Sjukt snyggt!
Omslaget är sjukt snyggt, kanske jag redan sagt iofs. men ja.
älskling; jag har hittat in från mörkret
det finns hopp om en förändring
men det tar den tid det tar
http://hajpland.blogspot.com
nej bröst är inte alltid plus! ibland är linjen fin mellan smakfullt och stilsäkert, och porrigt... omslaget överträder inte den linjen nu, men med en bröstvårta synlig hade det mycket väl kunnat göra det
älskling; jag har hittat in från mörkret
det finns hopp om en förändring
men det tar den tid det tar
http://hajpland.blogspot.com
Trodde tråden handlade om omslaget till röd?
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Varning
Nej, det är inte lugnt. Det här är första varningen. Håll er till ämnet i fortsättningen istället för att snacka om smileys, datahjortar och annat trams.
Låt dom komma nu
Instämmer. tyckte inte alls om bilden till en början, visst den var snygg, men utan vidare speciellt uttryck eller känsla, platt och "vanligt snygg" helt enklet. Nu har jag börjat ändra mig, delvis p.g.a. av vad som skrivits i den här tråden, åsikter och bakomliggande tankar.har jag kommit fram till att det kanske inte riktigt var så fult som jag tyckte då... Men det är långt ifrån bäst i alla fall.
Det känns så... hm, mainstream på något sätt haha, tyvärr.
Röd-loggan, är suverän!
Med tanke på att jag starkt ogillade TTS omslaget, senare vande mig, och nu gilalr det, så är det mycekt möjligt att jag kommer bli förtjust i detta omslaget med tiden.
Men vad är anledningen att er trogna vapendragare Linell inte fotograferat denna gången?
"'I am not worried, Harry,' said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. ' I am with you.'"