Det hade varit kul om de gjorde en tävling, liknande den med videon, att fansen får göra sina omslag och vinnaren blir omslaget![]()
röd.
Omslaget är sjukt snyggt, känns rätt i tiden... Röd-texten är cool, bryter av och har säkert en symbolisk mening "röd tråd" - det är väl det Kent vill på visa att de har en röd tråd när de kontruerar sina omslag, kanske?
Stiligt omslag, svart ,vitt och lite rött. Gillar att tjejen tycks krama sig själv,
Hon ger ett lite kyligt intryck vilket jag tycker passar fint på ett kentomslag.
Finare än boxomslaget och tillbaka till samtiden, näst finaste omslag, jag tycker
det finaste omslaget är på hjärta smärta ep.
Du får det du betalar för
Förövrigt hade jag ju fel i min första post i den här tråden :P
Efter att ha lyssnat på skivan får jag en känsla av att hon försöker skydda sitt hjärta. Kläderna och värdigheten är redan borta.
Ingen respons på min omslags-uppfattning? Okej, jag gör en omslags-omdefiniering.
Skulle kunna tänka mig att bilden vill säga: "Det spelar ingen roll att jag nu naken får stå som en frukt av det hjärtlösa samhälle vars värderingar jag i stor utsträckning delar, kärleken är inte min väg och vad mer är...mitt hjärta får ingen."