Nja, men vissa "åsikter" är ganska trista. Typ Paintkritiken.
Tack själv
Kan hålla med om HH, den är en väldigt snygg helhet, men det är å andra sidan Isola också. Speciellt i kombination med b-sideomslagen.
Nja, men vissa "åsikter" är ganska trista. Typ Paintkritiken.
Tack själv
Kan hålla med om HH, den är en väldigt snygg helhet, men det är å andra sidan Isola också. Speciellt i kombination med b-sideomslagen.
http://foto.stilren.se - portfolio
tycker omslaget på Röd är sjukt snyggt och sexigt, nog min omslagsfavorit sedan vapen och ammunition i alla fall! Ska bli kul att se resten av bilderna när skivan släpps! Cant wait!![]()
Gillar det skarpt! Vet inte riktigt varför men kanske utvecklar det hela senare!
Hittade nyheten för 30 min sen, så lycklig ^^ Kunde inte stå emot och lyssna rpå singeln nu för 4:e gången på tuben..![]()
Nu risikerar jag väl att bli kallad rövslickare, men det där beskrev du vackert, Jocke. Jag kände samma sak när jag först såg omslaget, även om jag inte lyckades förmulera det sådär.
Helt sanslöst snyggt omslag, kanske det bästa tillsammans med Verkligen (alltid älskat det omslaget av någon anledning, Jocke kanske kan förklara anledningen för mig på den punkten också?).
Att bilden är röd, vit å svart, måste ju bero på att Hansastudion är en gammal SS-ballokal.
Kent goes nazi.![]()
ja ss är ju samis initialer såatte de har ju lite koppling, måste vara nåt underförstått här som går att spekulera sig fram till. vem tänker starta en spekulationstråd om kents samröre med nazityskland?
Det nya omslaget är riktigt snyggt, faktiskt.
lev livet medan du kan